navigatie P4 berekenen tussenpunten

Navigatie / Bluetooth / GSM / etc. - Uw vragen, antwoorden en tips m.b.t. al die electronische systemen die een Prius 4 rijk is.
Plaats reactie
HHans
Lid
Lid

di 06 sep, 2016 17:16

Het lukt mij om via punten (tussenpunten) in te voegen, maar als ik de route laat berekenen krijg ik alleen de informatie (afstand etc) voor de eerste bestemming.
Wie weet hoe je de volgende bestemmingen eindbestemmingkunt laten berekenen?

frafie55
Lid/donateur
Lid/donateur
Locatie: Epe (Gld.) 2006 Prius II SE Barcelona Red. 2010 Prius III Executive Pearl White.

zo 05 mar, 2017 10:00

De volgende gegevens, afstand en aankomsttijd, zullen zichtbaar worden nadat je de 1e bestemming hebt bereikt..?
(ik heb overigens geen Prius 4)

Frans
Uiterst tevreden over de Prii. Afbeelding

Axial63
Lid
Lid

ma 06 mar, 2017 19:45

Het zal wel uitmaken wat je gewend bent...

TomTom bijvoorbeeld berekend altijd de eindtijd van de gehele route en laat dus de aankomsttijd zien op het laatste punt. Op zich mooi als je naar huis rijdt, maar niet als je onderweg via een aantal afspraken (viapunten) rijdt. Dan wil je juist graag zien hoe laat je op het volgende viapunt aankomt. (Zeker als dat een afspraak op een bepaald tijdstip is).
De uiteindelijke eindtijd is ook afhankelijk van de tijd die op een viapunt wordt besteed.

Persoonlijk ben ik dus heel blij met het weergeven van de aankomsttijd op het eerst volgende viapunt.

Overigens: de keuze welke tijd wordt weergegeven is afhankelijk van de constructeur:
TomTom laat dus enkele de eindtijd van de gehele route zien
Toyota laat dus dus de aankomsttijd op het volgende viapunt zien. Bij aankomst wordt het volgende viapunt geactiveerd en voor je de auto verlaat zie je de verwachtte reistijd naar het volgende viapunt.
Deze instellingen zijn niet aanpasbaar. Ze zijn verankerd in het systeem.
Prius III, Dynamic Business, Abyss Grey, 2012

Plaats reactie

Terug naar “Prius 4 - Helpdesk”

• Informatie