Voice besturing niet aanwezig

Onderdelen behorende bij de uitrusting van de Prius Wagon, zoals audio, airco, cruise-control, instrumentarium, keyless-entry, en alles wat je erbij kunt kopen.
Plaats reactie
ronbrax
Lid
Lid

do 03 nov, 2016 10:18

Ik heb de rav4 dynamic met telefoonbesturing op het stuur en voice, staat in de verkoop folder. Nu heb ik geen navigatie genomen omdat ik liever de tomtom gebruik met lifetime nieuwe kaarten (beter up to date) Maar het voice gedeelte is nu ook uitgeschakeld. Staat in de handleiding ook nergens bij dat je een nav systeem moet hebben om voice te kunnen gebruiken. Ik heb dit aan de dealer doorgegeven en besproken en ze gaan kijken wat ze er een kunnen doen. Ik wil gewoon dat ze de voice besturing voor de telefoon aanzetten. (had ik in mijn prius ook en dat werkte perfect) Vandaag staat ie bij de dealer voor dit probleem (en nog een probleempje met de sensor voor de achterklep, handsfree bediening met de voet, krijgen ze ook niet werkend tot nu toe) Ben benieuwd hoe ik hem vanmiddag terug krijg.
RAV 4 Dynamic

nessio
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Toyota PIP / BMW 2at

do 03 nov, 2016 15:15

Ben benieuwd. Deed de achterklep het helemaal niet of maar af en toe?
PPI aug 2012 executive arctic blue

ronbrax
Lid
Lid

za 05 nov, 2016 2:18

Jawel de achterklep doet het prima, maar ik heb het pakket erbij besteld met automatisch inklapbare spiegels bij afsluiten en handsfree bediening van de achterklep. Maar daar moet een sensor voor geplaatst worden en dat krijgen ze niet werkend. Nu blijkt dat de computer van de achterklep niet goed is en moet die vervangen worden om te kunnen werken met de sensor, over 2 weken weer terug om die te laten plaatsen maar dan moet alles werken. Ik heb begrepen dat Toyota alle computers gaat vervangen van de autos die een sensor besteld hebben.
RAV 4 Dynamic

nessio
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Toyota PIP / BMW 2at

zo 06 nov, 2016 17:19

Aha, dan doen ze het waarschijnlijk allemaal niet goed (handsfree achterklep).
Voice op stuur nu wel werkend? Of nog een computer niet goed.
PPI aug 2012 executive arctic blue

ronbrax
Lid
Lid

zo 05 mar, 2017 15:40

Ik heb de navigatie laten installeren, de plus versie, nu heb ik touch en go plus en alles werkt zoals het hoort. De achterklep werkt nu ook met de voet. Ben goed geholpen door toyota zoetermeer.
RAV 4 Dynamic

Plaats reactie

Terug naar “Rav4 Hybrid - Uitrusting & Acc.”

• Informatie