Onderhoudsprijzen

Kosten onderhoud, werkzaamheden uitgevoerd door dealer, niet merkgarage of door eigenaar zelf, serviceupdates, onderhoudstips, etc.
Plaats reactie
Rokil
Lid
Lid

zo 19 feb, 2017 22:40

Over een maandje of 2 moet de auto voor een eerste beurt naar de dealer. Waar voorheen de onderhoudsprijzen duidelijk vooraf te zien/downloaden waren, kan ik ze nu niet meer vinden.
Is dit nieuw, want voor de auris kon ik ze vooraf bekijken, zodat ik wist waar ik ongeveer aan toe was. Nu krijg je, volgens de toyota site, de prijzen pas te zien als je een werkplaats afspraak hebt gemaakt. Of zoek ik op de verkeerde plek?
Vind ik niet echt klantvriendelijk :evil:
AfbeeldingRav4 Hybrid 2016
AfbeeldingAuris TS Hybrid 2013
AfbeeldingPrius III 2009
AfbeeldingPrius II 2007

TonVH
Actief Lid
Actief Lid

ma 20 feb, 2017 10:23

Tijdje geleden ook op zoek geweest, oplossing hier: http://bit.ly/2lC21pb

Waarom Toyota dat opeens doet???????? Wellicht omdat wettelijk prijsbinding verboden is maar dan is de oplossing om over "adviesprijzen" te praten. Maar wellicht zijn er dealers die afwijkende prijzen willen kunnen berekenen.

Heb de vraag noet aan L&P gesteld, zou eigenlijk moeten gebeuren.
Prius P3 (Facelift) Executive met bijna alle toeters en (soms iets te veel) piepjes.
Verbruik: eigenlijk geen idee, tevreden zolang het beter dan 1:18 is.

Rokil
Lid
Lid

ma 20 feb, 2017 13:52

Bedankt Ton, maar helaas staat de rav4 hybrid er niet tussen.
Denk dat ik er eerdaags toch maar een mailtje aan ga wagen.
AfbeeldingPrius III 2009
AfbeeldingPrius II 2007

Rokil
Lid
Lid

di 21 feb, 2017 20:01

Gisteren heb ik contact gehad met Louwman. Het schijnt van tijdelijke aard te zijn dat de onderhoudsprijzen niet meer te zien zijn online. Ze zijn dus wel van plan om dit weer te gaan plaatsen.
Op mijn vraag wat de kleine beurt-prijs voor mijn auto moet zijn kreeg ik eerst geen antwoord. Daarvoor moest ik een offerte aanvragen bij de dealer! Na wat aandringen wilde de medewerker het toch wel even nazoeken. Ik moest mijn kenteken opgeven en de kilometerstand. Na lang wachten kreeg ik te horen dat er geen prijzen bekend zijn voor een kleine beurt voor mijn auto!! Als ik het toch wil weten krijg ik de prijs te horen als ik een afspraak maak bij de dealer, of anders toch een offerte aanvragen.
De offerte heb ik aangevraagd en inmiddels binnen gekregen, maar ik vind dit toch een hele rare gang van zaken. Het moet niet gekker worden met Toyota :evil:
AfbeeldingPrius III 2009
AfbeeldingPrius II 2007

Plaats reactie

Terug naar “Rav4 Hybrid - Onderhoud”

• Informatie