Moderne audio in P2

Onderdelen behorende bij de uitrusting van de Prius 2, zoals audio, airco, cruise-control, instrumentarium, keyless-entry, en alles wat je erbij kunt kopen.
Plaats reactie
Garak
Lid
Lid
Auto: Prius II Tech

zo 17 jun, 2018 21:09

Hallo, ik zie dat dit subforum een tijdje niet actief is, eens kijken of ik toch wat reacties terugkrijg.
Ik rijd sinds enkele weken weer een P2 (2008), de Tech uitvoering met welliswaar BT voor mijn telefoon, maar niet voor mijn muziek.

Nu zit er in de middenconsole/armsteun een mini-jack AUX aansluiting, als ook een 12v-plug.
Nou dacht ik: daar zet ik een USB-plug in, en dan een BT-ontvanger, die met de mini-jack wordt verbonden met de audio van de P2. Zie ik iets over het hoofd?

En heeft dan iemand wellicht tips voor een goede BT-ontvanger?

Alvast bedankt.

Klikoo
Lid
Lid

ma 18 jun, 2018 0:14

Mij lijkt dat het gewoon zou moeten werken. Heb er zelf geen ervaring mee, heb 1 CD erin zitten vol met MP3. Kan ik dan gewoon met stuur bedienen.
Prius 2 BE Antraciet / mei 2008.

mloes002
Actief Lid
Actief Lid

ma 18 jun, 2018 21:35

Ik heb de marmitek boomboom 75. Accu gaat lang mee. Ik laad hem 1 x per week. Perfect geluid!

Laden en spelen tegelijk geeft een electronisch bijgeluid dus dat doe ik niet.
Bediening vanaf het stuur werkt niet maar ik heb Mn telefoon dichtbij het stuur gemonteerd. Wel in de houder laten uiteraard!
Using Tapatalk

prinsreinier
Lid
Lid

wo 20 jun, 2018 16:36

Bluetooth...tja...had ik dat maar eerder gedaan. Ik gebruik altijd de AUX. Meestal zet ik eerst de audio op het juiste kanaal en vervolgens sluit ik m'n telefoon aan...met meestal *PLOP* als resultaat. Nu heb ik recent m'n linker tweeter naar de knoppen geholpen...
Prius II Business Edition (2006)
Prius III Plug-In Executive (2012)

Plaats reactie

Terug naar “Prius 2 - Uitrusting & Acc.”

• Informatie