Achteruitrij camera

Onderdelen behorende bij de uitrusting van de Prius 2, zoals audio, airco, cruise-control, instrumentarium, keyless-entry, en alles wat je erbij kunt kopen.
SFU
Lid
Lid

za 05 nov, 2016 17:22

Ik had de camera al in huis, via eBay. Eerder had ik al eens geprobeerd de aansluiting op het MFD te maken wat destijds niet lukte.

P2_3_4
Lid
Lid
Auto: P2BE 2007 met upgrades

za 20 okt, 2018 14:29

prinsreinier schreef:
ma 03 okt, 2016 14:13
Dit draadje heeft mij wel geprikkeld. Ik heb zelf een BE, dus heb ik afgelopen weekend een gele tulp in m'n auto gesoldeerd en een reverse-signaal aangebracht in de MFD.
een oud draadje maar ik ben ook deze uitdaging aan gegaan met een draadloos setje. met de camera lijkt het allemaal goed te gaan maar het probleem zit hem voor mij in het aansluiten van de MFD, ik krijg geen beeld en het scherm springt niet naar camera. ik denk dat ik wat verkeerd doe met de tulp en reverse aansluiting.
wie kan daar iets meer over zeggen, ik heb de draadjes volgens de foto in de gaatjes gestoken maar misschien gaat er iets mis met het contact. de zender en ontvanger hebben spanning (blauw ledje op de zender, rood op de ontvanger)

prinsreinier
Lid
Lid

za 20 okt, 2018 15:54

Eerst even het 'achteruitsignaal' testen:
Druk op display, vervolgens om en om linksboven in het scherm en dan linkssonder in het scherm drukken...paar keer herhalen en dan kan je in een.menu het REV signaal vinden...
Prius II Business Edition (2006)
Prius III Plug-In Executive (2012)

P2_3_4
Lid
Lid
Auto: P2BE 2007 met upgrades

do 25 okt, 2018 17:29

Check, dat zal de fout zijn, aankomend weekend weer een poging :-)

Plaats reactie

Terug naar “Prius 2 - Uitrusting & Acc.”

• Informatie