Installatie Parrot CK3100

Onderdelen behorende bij de uitrusting van de Prius 2, zoals audio, airco, cruise-control, instrumentarium, keyless-entry, en alles wat je erbij kunt kopen.
Plaats reactie
pd0beq

do 20 mar, 2008 16:25

Samen met mijn zoon (die dagelijks carkits en radio's inbouwt) hebben wij een Parrot CK3100 Bleutooth carkit ingebouwd in onze Prius die net 1 week oud was.
Ik wou deze carkit niet zo in het zicht hebben en heb het bedieningspaneeltje onder de radio achter de klep gemonteerd.
Met het klepje dicht kan ik nog zien wie ons belt.
Het was wel even schrikken van mij dat het hele dasboard los moest en ik dat zag. :(
De reactie van mijn zoon was, daarom laten wij klanten er niet bij staan.
Onderstaande een linkje naar wat foto's:

http://members.home.nl/cbd/

LarryS

do 20 mar, 2008 16:43

Ziet er goed uit, mooi weggewerkt. :P
Kun je misschien ook MP3 ermee afspelen? Zal een andere gebruiker op dit forum wel in geinteressseerd zijn denk ik...

Groet en veel plezier met de Prius,

Larry

pd0beq

do 20 mar, 2008 18:46

Ja hoor je kunt er ook mp3's mee afspelen via de luidsprekers van de Prius alleen moet je het volume regelen met je telefoon of Bleutooth mp3 speler.

Chris

do 20 mar, 2008 19:56

Ziet er goed en verschrikkelijk uit.
Is het echt nodig als je alleen achter de radio de stekers wilt vastknopen ?
Ik wil mijn Parrot 3200 LS-Color monteren .
Vraagje ,waar zit de microfoon het beste ?

Bij voorbaat dank

Rob Schouten

vr 21 mar, 2008 8:10

Is hier een speciale aansluitset voor gebruikt? Mijn Prius komt in week 32 en ik heb nog een CK3100 liggen uit mijn vorige leasewagen. Zou mooi zijn als ik het ding kan hergebruiken in de Prius.

pd0beq

vr 21 mar, 2008 11:54

Ziet er goed en verschrikkelijk uit.
Is het echt nodig als je alleen achter de radio de stekers wilt vastknopen ?
Ik wil mijn Parrot 3200 LS-Color monteren .
Vraagje ,waar zit de microfoon het beste ?
Ja de radio moet er helemaal uit er moet namelijk een ISO verloop kabel gemonteerd worden en deze kun je mooi onder de radio neerleggen wij hebben daar wat bubbeltjes plastic om heen gedaan voor het tegen gaan van eventueel rammelen van de connectors, ook de aansluitbox kan men opzij bij de radio monteren.
is hier een speciale aansluitset voor gebruikt? Mijn Prius komt in week 32 en ik heb nog een CK3100 liggen uit mijn vorige leasewagen. Zou mooi zijn als ik het ding kan hergebruiken in de Prius.
Je moet een ISO verloop kabelset voor een Toyota kopen die bij elke goede automateriaal zaak te verkrijgen is.

elverhaagen
Lid
Lid

zo 17 apr, 2016 4:38

Hallo, het al weer even geleden dat dit werd behandeld, maar ik heb een vraag over de mute aansluiting: de parrot ck3100 heeft een mute 1 een mute 2 en nog een 3e blauwe mute kabel. Op één van deze moet de gele kabel worden aangesloten. Weet u op welke deze moet worden aangesloten. Het betreft de standaard autoradio/cd speler van de Prius 2 uit augustus 2004.

Plaats reactie

Terug naar “Prius 2 - Uitrusting & Acc.”

• Informatie