Parkeersensoren voor

Onderdelen behorende bij de uitrusting van de Prius 2, zoals audio, airco, cruise-control, instrumentarium, keyless-entry, en alles wat je erbij kunt kopen.
ae82_gt
Lid
Lid

wo 09 okt, 2013 13:10

Voor zover ik het heb kunnen uitzoeken zitten de lijnen softwarematig in de T&G. Bij een auris/auris TS maakt het niet uit of er SIPA aanwezig is.(gekeken bij unit-types 59019 (met SIPA) en 59021 (zonder SIPA)
De prius P3 zonder lijnen heeft unit-types 57035 en 57037 de P3 met SIPA heeft type B9038

De stuurhulplijnen worden bepaald door het signaal van stuurhoeksensor, bij SIPA worden de hoeksensoren in de voorbumper gebruikt om da afstand te meten tussen 'jouw' auto en de auto naast je.

chr
Actief Lid
Actief Lid

wo 09 okt, 2013 13:24

Ik dacht dat die hele hoeksensoren enkel dienden om bij het voorbijrijden een parkeerplek te vinden en aan te geven op welk moment je moet draaien zodat je precies goed staat om achteruit in te rijden?

Compleet onzinsysteem overigens, maar goed.
Prius III, 2009 Afbeelding

TonVH
Actief Lid
Actief Lid

wo 09 okt, 2013 14:15

chr schreef:Compleet onzinsysteem overigens, maar goed.
Kwestie van smaak. Mijn kleinzoon vindt het prachtig.
Prius P3 (Facelift) Executive met bijna alle toeters en (soms iets te veel) piepjes.
Verbruik: eigenlijk geen idee, tevreden zolang het beter dan 1:18 is.

chr
Actief Lid
Actief Lid

wo 09 okt, 2013 15:31

Het zoeken van de plek bedoel ik. Het semi-automatisch inparkeren valt nog wel mee. Ik gebruik het niet want met de snelheid waarmee ik een parkeerplek inrijd schakelt het systeem zich toch altijd vanzelf uit... :roll:
Prius III, 2009 Afbeelding

priusmobiel

wo 09 okt, 2013 16:15

chr schreef:Het zoeken van de plek bedoel ik. Het semi-automatisch inparkeren valt nog wel mee. Ik gebruik het niet want met de snelheid waarmee ik een parkeerplek inrijd schakelt het systeem zich toch altijd vanzelf uit... :roll:
Op onze Tech hadden wij ook dit parkeersysteem. Leuk voor aan de borreltafel, maar verder redelijk waardeloos.
Zo traag, en bij iets te snel...ja hoor uitgeschakeld :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Prius 2 - Uitrusting & Acc.”

• Informatie