stootlijsten.

Alles wat te maken heeft met de buitenkant, lak, vormgeving, afwerking, etc.
perceval
Lid
Lid

ma 26 nov, 2012 22:31

Hallo b. roos,
't ziet er keurig uit. Zijn dit nu de stootlijsten van de P2? Of zijn het deze van de Prius Wagon?
De achterste lijst lijkt een beetje te kort.
Sinds 10/10/2012 op pad met mijn Prius Wagon (Prius+ in Vlaanderen).

De queeste naar de ideale auto.
"Dit is niet de auto van morgen. Het is de auto van vandaag. Alle anderen zijn van gisteren."
A. Spoerl, 1955, over de Citroën DS.

b.roos
Lid
Lid

ma 26 nov, 2012 23:21

perceval schreef:Hallo b. roos,
't ziet er keurig uit. Zijn dit nu de stootlijsten van de P2? Of zijn het deze van de Prius Wagon?
De achterste lijst lijkt een beetje te kort.
Prius wagon stootlijsten in de autokleur (hier dus 202 Astral Black)
Ze zijn lang genoeg denk ik (en hoop ik)
Ik ben er blij mee en het maakt de auto qua look een tikkie dynamischer, hoewel dat niet het belangrijkste is, maar het oog wil ook wat :wink:
5-7-"12: Black Prius Wagon Asp, Toyota ProTect, Zwarte beschermstrip achterbumper,comfort schakeling, Stootlijsten in kleur, 17" Silver Tavolo's "zomer" en 16" standaard "winter", 2 x PDC, Touch & Go +.

Navigare
Actief Lid
Actief Lid

di 27 nov, 2012 7:08

Netjes hoor!
Bij jou vallen ze niet zo op, bij mij (een blauwe Wagon) zullen de zwartrubberen stootlijsten nog meer opvallen. Staat erg mooi, denk ik... :)
C-HR Hybrid Bitone Plus, blauw

Snarftoy

zo 02 dec, 2012 14:33

Als iemand zwarte lijsten op een Ultra Silver zou kunnen laten zien (al dan niet via pb) erg graag !

Xavier

zo 02 dec, 2012 17:06

Ik heb inmiddels ook de Wagon stootlijsten er op zitten, zwart op zwart. Op een eerdere foto lijken ze kort, echter heb je een bolling in de achterdeur, richting achterwiel. Vandaar mogelijk de gekozen lengte. Helaas vielen de strips net niet over een deukje dat een vriendelijke medeparkeerder had achtergelaten, uiteraard zonder briefje onder m'n ruitenwisser. Zou toch denken dat diegene gevoeld moet hebben dat het hard ging :evil:

perceval
Lid
Lid

zo 02 dec, 2012 17:40

Navigare schreef:Netjes hoor!
Bij jou vallen ze niet zo op, bij mij (een blauwe Wagon) zullen de zwartrubberen stootlijsten nog meer opvallen. Staat erg mooi, denk ik... :)
Hallo Navigare, moet ik hieruit afleiden dat jij je stootlijsten (van P3 of P2) nog steeds niet hebt ontvangen?

"Dit is niet de auto van morgen. Het is de auto van vandaag. Alle anderen zijn van gisteren."

Navigare
Actief Lid
Actief Lid

zo 02 dec, 2012 20:08

Klopt! Ik combineer het garagebezoek graag met de installatie van nieuwe Touch Pro versie en de automatische spiegels.

perceval
Lid
Lid

zo 02 dec, 2012 21:33

Navigare schreef:Klopt! Ik combineer het garagebezoek graag met de installatie van nieuwe Touch Pro versie en de automatische spiegels.
Mag ik vragen wat die nieuwe Touch Pro versie precies inhoudt? Enig idee wanneer de blijde gebeurtenis zal plaatsvinden?
Horen we trouwens nog iets over de oplossing van het "vreemd geluid"? Ik heb de indruk dat er momenteel een radiostilte heerst.

Snarftoy

zo 02 dec, 2012 22:47

Heb dezelfde interesse vwb update Touch Pro vnl omdat ik dan weet ok ik wel of niet recht zou kunnen hebben hierop...
Mijn auto is waarschijnlijk ik oktober geprodroceerd en Toyota heeft de klantonvriendelijke insteek van mening te zijn dan productie datum bepalend is.
Dat is in mijn geval ruim 3 maanden voor aflevering...

Navigare
Actief Lid
Actief Lid

ma 03 dec, 2012 6:20

Update is kaarten. En idd het geluid wilde ik ook direct laten doen.

Navigare
Actief Lid
Actief Lid

wo 12 dec, 2012 12:56

Zijn er al mensen die de fix voor de remmen heeft gekregen? En weet iemand of de update Navigatie Touch Pro er al is?
Ik ga vrijdag naar de dealer voor stootlijsten, auto inklappende spiegels, remmen en update.

b.roos
Lid
Lid

wo 12 dec, 2012 14:19

Navigare schreef:Zijn er al mensen die de fix voor de remmen heeft gekregen? En weet iemand of de update Navigatie Touch Pro er al is?
Ik ga vrijdag naar de dealer voor stootlijsten, auto inklappende spiegels, remmen en update.
Ik heb nog niets gehoord van mijn dealer over de "piepremmen" hoewel hij de klachten kent van mijn Wagon.
Ik las op het Toyota Blog (thumbs up ) dat de inklappende spiegels voor de Wagon nu ca €156,= kosten.
Voor die prijs laat ik het maar zijn....
Plaats je een fotootje van de Wagon meet P2 of P3 stootlijsten? Dat is ook leuk voor Perceval, die twijfelt tussen de originele lijsten en de P2 - lijsten.
5-7-"12: Black Prius Wagon Asp, Toyota ProTect, Zwarte beschermstrip achterbumper,comfort schakeling, Stootlijsten in kleur, 17" Silver Tavolo's "zomer" en 16" standaard "winter", 2 x PDC, Touch & Go +.

Snarftoy

wo 12 dec, 2012 15:05

Ik ben ook een twijfelaar vwb stootljjsten op Ultra Silver.
Spiegels inklappen denk dat ik dit op blog gezet heb nadat ik prijs van dealer doorhad gekregen.
Voor dat bedrag loop ik er ook nog niet warm voor.

perceval
Lid
Lid

do 13 dec, 2012 20:45

@ Navigare
b.roos schreef: Plaats je een fotootje van de Wagon met P2 of P3 stootlijsten? Dat is ook leuk voor Perceval, die twijfelt tussen de originele lijsten en de P2 - lijsten.
Dat zegt b.roos heel juist. :)
Navigare, als je morgen die stootlijsten laat installeren, tracht a.u.b. te weten te komen of dit nu de lijsten van de P2 of de P3 zijn. De lengte vind ik ook erg interessant. En uiteraard de foto's van je wagen.
Ik hoop dan eindelijk tot een besluit te kunnen komen.
Bij voorbaat dank.

Navigare
Actief Lid
Actief Lid

do 13 dec, 2012 21:29

Sorry, ik heb de afspraak pas volgende week vrijdag. :(

Gesloten

Terug naar “Prius plus - Exterieur”

• Informatie