17 inch velgen

Alles wat te maken heeft met de buitenkant, lak, vormgeving, afwerking, etc.
riekerinkr

do 12 jul, 2012 13:30

Snarftoy schreef:Oke, dan valt het bij mij nog relatief mee... EUR 1839 met dien verstande dat dit icm is met winterbanden naar ik meen op de originele 16 inch velgen.
Na inruil van de 16" incl. banden moest ik nog Euro 1250 neerleggen voor de 17" metal gun velgen incl de Toyo banden.

Snarftoy

ma 27 aug, 2012 22:13

Zoek 1 of meerdere foto''s van een Wagon in de kleur Ash Gray met Tavolo Silver velgen en wellicht ook Gun Metal om te zien wat beter staat.
Wel al gezien i.c.m. een zwarte Wagon maar niet in de kleur Ash Gray,

pattejick

za 01 sep, 2012 19:00

Japanese Power schreef:2320,75 volgens reguliere verkoopprijs incl. banden.
Welk tarief wordt hieraan gehangen door de leasemaatschappij? Volledige afschrijving van de aanschafwaarde over de looptijd van het contract?

Snarftoy

di 04 sep, 2012 22:31

Er rijden nu een aantal Wagon's met mooie Tavolo's.
In de offerte worden deze bij mij aangeboden met 205/55 x 17.
Heb een omrekentabel (is te vinden op het web...) en idd als de standaard 205/60 x 16 is dan is de omtrek bijna gelijk.
Zelf vind ik het niet erg dat ze niet breder zijn. Lijkt me alleen maar comfortabeler dan bijv 245/45 x 17 oid.

Welke maat hebben jullie op de Tavolo's liggen ?

riekerinkr

wo 05 sep, 2012 9:26

pattejick schreef:
Japanese Power schreef:2320,75 volgens reguliere verkoopprijs incl. banden.
Welk tarief wordt hieraan gehangen door de leasemaatschappij? Volledige afschrijving van de aanschafwaarde over de looptijd van het contract?
Ik heb de Tavola gun metal als optie eronder laten zetten en dit zorgt voor een stijging van de leaseprijs met EUR 61,26
Dit is opgebouwd uit de kosten voor aanschaf van de velgen met banden en de vervanging van zomer en winterbanden gedurende het contract.

Japanese Power
Actief Lid
Actief Lid
Auto: Skoda Kodiaq + Yaris TS

wo 05 sep, 2012 9:42

riekerinkr schreef:Ik heb de Tavola gun metal als optie eronder laten zetten en dit zorgt voor een stijging van de leaseprijs met EUR 61,26
Dit is opgebouwd uit de kosten voor aanschaf van de velgen met banden en de vervanging van zomer en winterbanden gedurende het contract.
Klopt, maar in mijn geval nog minus inruil standaard stalen velgen.
Afbeelding

Skoda Kodiaq Business Ambition
Toyota Yaris TSport

riekerinkr

wo 05 sep, 2012 11:20

Japanese Power schreef:
riekerinkr schreef:Ik heb de Tavola gun metal als optie eronder laten zetten en dit zorgt voor een stijging van de leaseprijs met EUR 61,26
Klopt, maar in mijn geval nog minus inruil standaard stalen velgen.
Voor de Tavolo velgen plus banden heb ik Euro 1350, moeten neerleggen na inruil van de 16"velgen met band.

b.roos
Lid
Lid

wo 05 sep, 2012 12:12

Snarftoy schreef:Er rijden nu een aantal Wagon's met mooie Tavolo's.
Heb een omrekentabel (is te vinden op het web...) en idd als de standaard 205/60 x 16 is dan is de omtrek bijna gelijk.
Zelf vind ik het niet erg dat ze niet breder zijn. Lijkt me alleen maar comfortabeler dan bijv 245/45 x 17 oid.

205/55 op de Tavolo's 17"
5-7-"12: Black Prius Wagon Asp, Toyota ProTect, Zwarte beschermstrip achterbumper,comfort schakeling, Stootlijsten in kleur, 17" Silver Tavolo's "zomer" en 16" standaard "winter", 2 x PDC, Touch & Go +.

riekerinkr

wo 05 sep, 2012 13:18

b.roos schreef:

Nee dan komen er bredere yokohama's 215/50 onder. Dat zijn de standaard toyota banden indien je de 17" Tavolo's besteldt.

b.roos
Lid
Lid

wo 05 sep, 2012 13:50

riekerinkr schreef:
b.roos schreef:

Nee dan komen er bredere yokohama's 215/50 onder. Dat zijn de standaard toyota banden indien je de 17" Tavolo's besteldt.
Sorry voor mijn foutje, ik heb inderdaad 215/50R17 banden op de Tavolo's en geen 205/55
Ik heb er geen Yokohama's onder maar ik heb gevraagd er Michelin Primacy 3 banden op te leggen.
Deze bevallen mij uitstekend.
5-7-"12: Black Prius Wagon Asp, Toyota ProTect, Zwarte beschermstrip achterbumper,comfort schakeling, Stootlijsten in kleur, 17" Silver Tavolo's "zomer" en 16" standaard "winter", 2 x PDC, Touch & Go +.

pattejick

wo 05 sep, 2012 23:08

Oef, leasecontracten zijn op de zaak vrij kort, dus toeslag voor de 17" (zomer- en winterbanden) was €92 per maand. Heb er voor nu dus maar voor gekozen om de naafdoppen te laten leveren en op de standaard 16" te rijden. Wellicht de volgende keer dan grotere wielen, kom nu teveel boven budget :cry:

Snarftoy

do 06 sep, 2012 21:25

Euro 92 pmnd is wel heel duur.
Hebben nu 2 offerte's voorliggen 1 met een prijs euro 1300 / 31,32 per maand met behoud van originele velgen waar winterbanden opgaan en een andere voor Euro 980 / 18 per maand en dan zowel winter als zomerbanden op de 17 inch velgen.

Dat moet dus beter kunnen....

pattejick

do 06 sep, 2012 21:31

Zo, dat scheelt nogal zeg.... :shock:

Met die leasetarieven is het inderdaad nog leuk om te doen!

Gesloten

Terug naar “Prius plus - Exterieur”

• Informatie