Ervaring met toyotamaps online

Problemen met Navigatie / Bluetooth / GSM / Hulpsystemen, Kaart updates, Instellingen etc.
Stel hier uw vragen en de leden zullen proberen u te helpen.
Gebruikersavatar
Auris-Eftie
Lid
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 10 apr, 2019 13:51
Locatie: Gouda
Auto: Auris TS

vr 17 mei, 2019 9:55

Ze geven overigens zelf aan (for what it's worth....) dat ze samenwerken met een Toyota dealer en alle updates door Toyota worden verstrekt.
En nogmaals, op mij kwam het prima, snel en professioneel over.
Betaling gaat via PayPal, dus 'gewoon' ook verzekerd mocht het misgaan.

Gebruikersavatar
Axial63
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer
Berichten: 451
Lid geworden op: ma 24 okt, 2016 21:11
Locatie: Emmen [Dr]
Auto: Toyota Prius 3 & Yaris HSD

vr 17 mei, 2019 11:51

Blijft gewoon vreemd dat een bedrijf een website host in Rusland, en contactgegevens heeft in de USA en alleen kaartupdates verstrekt van Europa (dus niet Azië of Noord America) dan moet er een belletje gaan rinkelen, plus ALS het fout gaat, wie betaald dan de rekening?
tf02.jpg
tf03.jpg
Daarnaast voeren ze geen Toyota logo en zijn ze alleen bereikbaar per e-mail, telefoon, Whatapp of Viber.
Adresgegevens zijn niet vermeld, ook geen BTW nr en geen Kamer van Koophandel.

Nee, is absoluut geen zuivere koffie...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Prius III, Dynamic Business, Abyss Grey, 2012
&
Yaris 1.5 HSD, Trend, Island Blue, 2017

Gebruikersavatar
murat
Lid
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 01 feb, 2016 14:07

ma 20 mei, 2019 17:40

ik heb gokje genomen en in maart 2019 heb ik update gekocht via website toyotamaps.online
instructies zijn volledig en duidelijk , ik kreeg nog extra mails of ik nog vragen had over installatie en of alles goed verliep.
trouwens, ze verkopen nu de nieuwe versie
Map data version: EU 2019-2020 v1 (released May 2019, map data: November 2018).
prijs is wel gestegen van 79 dollar naar 99 dollar.

of ze echt met Toyota dealer samenwerken betwijfel ik maar ze zijn wel snel met antwoord geven op mails.

Gebruikersavatar
Auris-Eftie
Lid
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 10 apr, 2019 13:51
Locatie: Gouda
Auto: Auris TS

di 28 mei, 2019 8:10

murat schreef:
ma 20 mei, 2019 17:40
... prijs is wel gestegen van 79 dollar naar 99 dollar...
$99 Is de 'standaard prijs', af en toe hebben ze acties (bijvoorbeeld rond Pasen) waarbij ze $20 korting geven.
Verder precies ook mijn ervaring. Ook bij het naderhand vragen stellen zijn ze snel en nauwkeurig.

Plaats reactie

Terug naar “Helpdesk (alle modellen)”

  • Informatie
  • Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: kleijson en 0 gasten