Aanpassingen door dealer vóór aflevering

Navigatie / Bluetooth / GSM / etc. - Uw vragen, antwoorden en tips m.b.t. al die electronische systemen die een Prius Wagon rijk is.
perceval
Lid
Lid

do 06 sep, 2012 21:19

Ik wens je veel succes met je nieuwe wagen.
En zonder jaloers te zijn, kan ik er nog steeds niet bij dat de levertijd zo kort is. Of zou het kunnen dat deze wagen al besteld was door de invoerder en dat jij uit een lijstje hebt mogen kiezen? :o
Sinds 10/10/2012 op pad met mijn Prius Wagon (Prius+ in Vlaanderen).

De queeste naar de ideale auto.
"Dit is niet de auto van morgen. Het is de auto van vandaag. Alle anderen zijn van gisteren."
A. Spoerl, 1955, over de Citroën DS.

pattejick

do 06 sep, 2012 21:28

Tsja,

met de levertijd gewoon mazzel gehad wat er op de boot stond en nog niet verkocht was..... Keuze was tussen zwart en Pearl White zonder zelf een voorkeur te hebben (vind ze allebei mooi). Ik heb dus aan de verkoper gevraagd wat het snelst leverbaar was; voor zwart geldt dat deze pas in december binnen zou komen en voor Pearl White stonden er nog op de boot met verwachte aankomst eind september/begin oktober. Auto was dus al onderweg. In het verleden heb ik zo wel vaker 'geluk' met levertijden gehad....

superoscar

ma 10 sep, 2012 10:43

Snarftoy schreef:Dan moeten we het automatisch vergrendelen van de deuren maar als grote wens naar Toyota brengen zo ook :

- het met een licht tik tegen de richting aanwijzer 3 of 5 knippers geven (Citroen heeft dit ook softwarematig aangepast..)
- het automatisch inklappen van de buitenspiegels
Helemaal mee eens, deze twee functionaliteiten mis ik ook!!! Nog toe te voegen: lampen automatisch aan/uit schakelen. Dat moet hij kunnen, want er zit een lichtsensor op. Dat merk je als je met je lampen aan rijdt door een tunnel, dan springt de navi ineens op nacht stand.

Snarftoy

ma 10 sep, 2012 10:47

Idd dat zou toch automatisch moeten in een auto van plus eur 30.000....

riekerinkr

ma 10 sep, 2012 15:20

Zelf vind ik het vreemd dat je de intensiteit van de dashbordverlichting en de HUD kunt aanpassen maar niet van de temperatuurregeling. vind deze nogal fel in het donker.

GertV

ma 10 sep, 2012 19:24

riekerinkr schreef:Zelf vind ik het vreemd dat je de intensiteit van de dashbordverlichting en de HUD kunt aanpassen maar niet van de temperatuurregeling. vind deze nogal fel in het donker.
Daar zat ik zelf ook mee. Ik dacht dat het lag aan mijn auto. Het leek me nogal logisch dat ook de verlichting van de temperatuurregeling gewijzigd zou worden maar helaas..

PriusWagon-Black

wo 26 sep, 2012 17:08

Ik nieuw hier :)

Ook ik heb een vrij korte levering, want mijn Prius Wagon Aspiration stond al in de showroom van de dealer en is over 3 weken klaar :D

Astral Black
17inch Hyper velgen met bij behorende banden
Parkeersensoren achter
Volledig zwart geperforeerd leer met rood stiksel

Ook hier zo dolblij als een kind in een snoepwinkel :mrgreen:

ildcPrius

wo 09 jan, 2013 16:25

Automatische deurvergrendeling... zelfs mijn oude Merc Vito uit 2001 had die :(
Spiegels automatisch ... nou, daar ga ik geen 150+ eurietjes voor betalen...

en toch denk ik dat er ergens een snuggere (japanse) programmeur moet zijn die die dingen kan inprogrammeren in het bestaande systeem. :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Prius plus - Helpdesk”

• Informatie