Ruiten blokkeren vreemd

Navigatie / Bluetooth / GSM / etc. - Uw vragen, antwoorden en tips m.b.t. al die electronische systemen die een Prius Wagon rijk is.
riekerinkr

vr 26 okt, 2012 10:18

Klopt wat de bediening van de ruiten betreft, bij de C4GP kon je inderdaad als bestuurder altijd de ramen bedienen. Wat ook voor de fransen spreekt is dat indien je ramen 's morgens beslagen waren aan de buitenzijde, de ramen werden "schoongeveegd" als je deze omlaag deed. Bij de Wagon gebeurt dat niet, dus moet je voordat je wegrijdt deze met een trekker schoonvegen anders zie niets door de zijruiten.

chr
Actief Lid
Actief Lid

vr 26 okt, 2012 10:23

Daarentegen krijg je zo geen krassen op je ramen als ze vies zijn en onder het zand zitten, en je het raam naar beneden doet.

Vraagje, heeft de Wagon ook net als de P3 dat, als je het raam dichtdoet, je kan voelen hoe de sluitende ruit de binnenbekleding van de deur een beetje naar binnen drukt?
Prius III, 2009 Afbeelding

pattejick

zo 28 okt, 2012 8:32

chr schreef:Vraagje, heeft de Wagon ook net als de P3 dat, als je het raam dichtdoet, je kan voelen hoe de sluitende ruit de binnenbekleding van de deur een beetje naar binnen drukt?
Ik heb eerst in een P3 gereden en nu in een Wagon, en ik herken wat je aangeeft: de P3 gaf niet echt een degelijk gevoel bij het openen en sluiten van het raam en zag je een duidelijke beweging in de deurbekleding. Bij de Wagon is dit een stuk minder; ook het algehele kwaliteitsgevoel is in mijn optiek beter. De eerste keer dat ik de achterdeur van mijn P3 (uit 2009) dicht deed, dacht ik terug aan de Alto uit 1985 van mijn vrouw. Wat een blik zeg.... Maar de Wagon is een stap vooruit!

nessio
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Toyota PIP+Auris / BMW 2at

zo 28 okt, 2012 10:39

Bij de PPI zien wij geen beweging van de deurbekleding

Aanvulling :

Net speciaal nog even getest op alle deuren, moest auto toch aan de stekker zetten
Geen beweging.

Mogelijk zijn de nw gewone p3 ook aangepast
Laatst gewijzigd door nessio op zo 28 okt, 2012 12:32, 3 keer totaal gewijzigd.
PIP aug 2012 executive arctic blue

tonvanboven
Lid/donateur
Lid/donateur

zo 28 okt, 2012 12:06

Sluit ik me bij aan. Lijkt het er dan toch op dat een PPI eigenlijk een P4 moet heten?
55.000 km met een Plug-in Prius, nu een Model S.

b.roos
Lid
Lid

zo 28 okt, 2012 12:10

chr schreef:Daarentegen krijg je zo geen krassen op je ramen als ze vies zijn en onder het zand zitten, en je het raam naar beneden doet.

Vraagje, heeft de Wagon ook net als de P3 dat, als je het raam dichtdoet, je kan voelen hoe de sluitende ruit de binnenbekleding van de deur een beetje naar binnen drukt?
Ik ben speciaal even in de wagon gaan zitten om dit te testen. Ik heb het "bestuurdersraam" 6x op en neer laten gaan en op diverse plaatsen gevoeld en gekeken.
Resultaat: niets te voelen of te zien :)
5-7-"12: Black Prius Wagon Asp, Toyota ProTect, Zwarte beschermstrip achterbumper,comfort schakeling, Stootlijsten in kleur, 17" Silver Tavolo's "zomer" en 16" standaard "winter", 2 x PDC, Touch & Go +.

Gesloten

Terug naar “Prius plus - Helpdesk”

• Informatie