spaekers achterin

Onderdelen behorende bij de uitrusting van de Prius Wagon, zoals audio, airco, cruise-control, instrumentarium, keyless-entry, en alles wat je erbij kunt kopen.
chr
Actief Lid
Actief Lid

ma 03 dec, 2012 16:06

Als je vanaf de voorkant onder de stoel kijkt dan kun je beter zien wat er in zit: een zilvergrijs blok met koelvinnen. Geen idee waarom hij die koelribbels nodig heeft want zo veel werk lijkt hij niet te doen. (ervan uitgaande dat dat inderdaad de versterker is). Ik had een betere foto willen maken maar het blijkt dat de batterijen in mijn zaklampje op zijn.
Prius III, 2009 Afbeelding

Wagondan

wo 30 jan, 2013 16:38

Heb mijn Prius Wagon vandaag een week en bij zojuist bij de dealer / garage geweest omdat ik gemeld had dat mijn speakers achter het niet naar behoren doen. Blijkt dat dat zo hoort.
Ben lease rijder en hab al meerder auto's gehad, maar dit is de eerste waarbij ik de fader stand naar bijna maximaal achterin moet zetten en het volume omhoog als de kinderen op de achterbank ook wat geluid willen horen. De Prius Wagon bevalt verder echt uitstekend, over de achter speakers ben ik echter niet erg te spreken. Dat het bij het "geluidsbeeld" zou moeten horen lijkt me ook een slap excuus. Bij de JBL versie is het geluid gewoon goed achterin. Bij andere merken was ik altijd dik tevreden over de standaard speakers en dacht dat dat bij Toyota ook wel het geval zou zijn ... helaas.
Tja, het is een detail, en niet het belangrijkste van de auto, maar ik vind het toch erg jammer dat het geluid achterin zo slecht is.

Robin N

wo 30 jan, 2013 17:48

Ben ik met je eens hoor.
Als het weer een beetje opknapt wil ik daar eens goed naar kijken.
Dan wil ik zien of de bedrading gewoon vanuit de radio naar deze versterker gaat en dat ik die kan vervangen.

Het liefst heb ik dan de stoel eruit, weet iemand hoe ik dat op een veilige manier kan doen ivm de airbags?
Ik heb wel eens gelezen dat je eerst de min-pool van de accu los moet maken, en dan een half uur wachten voordat je de stekkers van de stoel kan / mag losmaken...

chr
Actief Lid
Actief Lid

do 31 jan, 2013 0:15

Min-pool los, zekering van de airbags eruit halen, andere pool los, je leest van alles wat.

Voor de zekerheid kun je ook nog de pasaggiers-airbag uitzetten, weet niet of dit de airbag in de stoel ook uitzet.
Prius III, 2009 Afbeelding

oudedaf
Lid
Lid

vr 20 dec, 2013 20:28

Ik heb alles laten vervangen door JBL systeem en ook de versterker onder de stoel is vervangen door een zwaarder type ik kan deze klachten niet herkennen

oudedaf
Lid
Lid

za 21 dec, 2013 21:43

Bij is zowel de versterker onder de stoel vervangen als alle boxen in de auto , heb er een jbl in laten zetten, rij zelf een Bussiness exclusive (sinds 2 weken en ben heel tevreden)

oudedaf
Lid
Lid

vr 10 jan, 2014 19:47

Heb bij een JBL versterker met de daarbij behorende subwoofer en luidsprekers laten plaatsen de oude versterker moest er uit de kleine en de grote kwam er voor in de plaats tof geluidje

Arjan
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer

vr 10 jan, 2014 19:49

Nou dat KLINKT goed :)
Nissan Micra K11 1.3 ncvt automaat 04-2000 zwart

Afbeelding

oudedaf
Lid
Lid

di 29 jul, 2014 19:28

Ik heb een jbbl laten inbouwen en idd is het geluid iets zacter achterin, maar de versterker onder de voorstoel is vervangen door een zwaarder en 2 keer zo groot exemplaar toyota prius 2009 bussines edition

Arjan
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer

di 29 jul, 2014 19:47

Ramen trillen nu? :)

Afbeelding

oudedaf
Lid
Lid

za 02 aug, 2014 21:37

Achterruit zeer zeker soms ben ik bang dat ie er uit klapt vooral pink floyd met het nummer the Wall super gaaf geluid dark side on the moon heb ik de helikopter in de auto ipv buiten , ook in the air tonight van Phil Collins doet de achteruit aardig springen hahaha ben er dik tevreden mee vooral de drie standen voor het geluid

Arjan
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer

za 02 aug, 2014 22:27

Mooi! :wink:

Afbeelding

Gesloten

Terug naar “Prius plus - Uitrusting & Acc.”

• Informatie