trekhaak/ fietsedrager

Onderdelen behorende bij de uitrusting van de Prius Wagon, zoals audio, airco, cruise-control, instrumentarium, keyless-entry, en alles wat je erbij kunt kopen.
Gesloten
willemlummie
Lid
Lid

wo 24 jul, 2013 17:26

we weten allemaal dat onze wagon en nog meer hybride auto's van Toyota geen trekhaak mogen hebben ( alleen om een fietsenrek er op te zetten )
maar de nieuwe auris toering wel !!. wat ik mij dus afvroeg, wat heeft Toyota nu verandert aan de auris toering waar door hij
wel mag trekken en de andere hybride auto van Toyota niet!!!
waaronder dus de wagon.

priusmobiel

wo 24 jul, 2013 18:02

willemlummie schreef:we weten allemaal dat onze wagon en nog meer hybride auto's van Toyota geen trekhaak mogen hebben ( alleen om een fietsenrek er op te zetten )
maar de nieuwe auris toering wel !!. wat ik mij dus afvroeg, wat heeft Toyota nu verandert aan de auris toering waar door hij
wel mag trekken en de andere hybride auto van Toyota niet!!!
waaronder dus de wagon.
Nog redelijk beperkt hoor, zie deze tekst van de Toyota site:

Voor het eerst: een trekhaak
Voor het eerst kan een hybride auto in het C-segment ook met een trekhaak worden uitgerust. Het trekgewicht is vastgesteld op 345 kilogram; genoeg voor een boedelbak of aanhanger voor vakantiebagage. - See more at: http://pers.toyota.nl/persbericht/eerst ... 69CWJ.dpuf

willemlummie
Lid
Lid

do 25 jul, 2013 13:17

bedankt voor reactie,
dat hij maar 345kg mag trekken dat wist ik ,maar wat is er nou verandert? is er iets aan het systeem verandert of iets aan de Benz. motor
waarom mag deze auto wel trekken en wij niet?? ( prius wagon)

Gesloten

Terug naar “Prius plus - Uitrusting & Acc.”

• Informatie