looks

Alles wat te maken heeft met de buitenkant, lak, vormgeving, afwerking, etc.
Gesloten
Olaf
Actief Lid
Actief Lid

di 19 mar, 2013 15:04

Zag vandaag voor het eerst een Auris 2 op de snelweg. Was natuurlijk wel benieuwd. Viel me niet helemaal mee. Vooral de achterkant die op de snelweg natuurlijk vooral het beeld bepaalt, want de voorkant zie je alleen in de spiegel en de zijkant maar heel kort als het goed is.

Wat is dat toch met die beeldbepalende achterkanten van Toyota Lexus. Is immers ook de slechtste kant van onze geliefde Prius: hoog en smal en met die witte achterlichten. En kijk eens naar de CT200.

Dit bericht is overigens volslagen subjectief en ik weet zeker dat het ook te maken heeft met mijn lichte ergernis dat Toyota in zijn advertenties steeds meer afstand neemt van de Prius. In MYToyota laten ze zelfs een paar mensen uitleggen wat de verbeteringen zijn van de Auris ten opzichte van de Prius (besturing, geluiddemping, toerenkarakteristiek). Bloody shame. Zorg dan voor verbeteringen van de Prius en als dat niet haalbaar is, laat uitleggen dat de nieuwe Auris beter is dan de vorige. Overigens hoort deze verzuchting in een ander topic.
Priusrijder vanaf 2006 (dus met 25% bijtelling)
Prius 3 Executive 2009
JBL premium sound
Dezent F velgen 17
Goodyear Eagle
Winterverbruiksaanduiding 5,5
Zomer: 5,0
Review: http://www.autoweek.nl/autoreview/38433 ... -executive

Gesloten

Terug naar “Auris FH 2 - Exterieur”

• Informatie