Pieptonen

Alles wat te maken heeft met het interieur, stoelen, bekleding, etc.
Plaats reactie
leontb
Lid
Lid
Auto: Prius 4 business special

za 14 apr, 2018 23:59

Ik heb sinds een paar dagen een P4. Geweldige auto, ik was al heel tevreden over mijn eerdere Prii, maar dit is weer een hele stap verder.

Wat ik me afvraag: is het mogelijk om wat minder piepjes te krijgen? Bv met de verkeersbordenherkenning: te hard rijden levert telkens 4 piepjes op. Ik zou heel tevreden zijn met 2, zoals bij de flitspalen.
P4 white business special edition - eerder P2 - P3 dynamic business solar - P3 plugin

Bianco
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Auris TS Hybrid Dynamic

zo 15 apr, 2018 10:44

Bij mijn Auris TS is er bij een te hoge snelheid geen piepje te horen, wel laat Truus weten: "De snelheidslimiet is X kilometer per uur" (kun je zelf wat bijregelen) en bij flitspalen ook geen piepje maar een laagtonige "gong" (en een symbooltje rechtsonderaan het MFD).

Ik neem niet aan dat dat soort zaken gewijzigd kunnen worden.

De dealer kan wel sommige piepjes vermeerderen of verminderen maar of dat in jouw geval zo is zou je eens moeten navragen.
Toyota Auris TS HSD Dynamic 2017, (Pure White), parkeersensoren vóór (afgeleverd 08-12-2017). Voorheen Prius 2 BE 2008.

Holyoak
Lid
Lid

zo 15 apr, 2018 16:11

Piepjes mbt snelheid en flitspalen kun je gewoon zelf uitschakelen. Zit in de navigatie instellingen.

leontb
Lid
Lid
Auto: Prius 4 business special

wo 18 apr, 2018 21:35

Dank! Ik ga het nog eens rustig bestuderen. Een aantal zaken is gelukkig hetzelfde als in de P2 en 3.
P4 white business special edition - eerder P2 - P3 dynamic business solar - P3 plugin

Plaats reactie

Terug naar “Prius 4 - Interieur”

• Informatie