Verkeersbordherkenning
Het is maar een hele kleine ergernis, maar toch een vraag waard. Afgelopen zondag heb ik de auto gewassen, daarna reed ik twee ritten van 100 kilometer. Tijdens deze ritten werd het opvolgende bord op het dashboard (van de verkeersbordherkenning) vaak net een paar mm. naast het voorgaande bord geprojecteerd, zodat er een rand van het voorgaande bord zichtbaar bleef.
De dag erna deed het systeem het weer perfect. Heeft iemand enig idee waar dit aan heeft kunnen liggen?
De dag erna deed het systeem het weer perfect. Heeft iemand enig idee waar dit aan heeft kunnen liggen?
P4 executive - eerder P2 - P3 dynamic business solar - P3 plugin - P4 business special
- CeHaEr
- Actief Lid
- Auto: C-HR Hybrid
Nog niet eerder gezien bij de mijne..
Wel dat ie 45km bordje laat zien als je achter en MMBS voertuig rijdt. Of een 110 bordje laat zien als je achter een Stedin bus zit waar een 110 sticker op zit.
Wel dat ie 45km bordje laat zien als je achter en MMBS voertuig rijdt. Of een 110 bordje laat zien als je achter een Stedin bus zit waar een 110 sticker op zit.
C-HR Hybrid Bitone Plus --- JDM Style
- Frank2b
- Lid/donateur
- Auto: Lexus GS 450h President
Fijn dat de ACC bij de Prius nog niet gekoppeld is aan de verkeersbordherkenning.
Kan zó maar verrassende effecten hebben ...
Kan zó maar verrassende effecten hebben ...

Nu: Lexus GS450h President Zilver
Voorheen: Prius BE 2005 GREEN(-ish...)
"In terms of practicality, there is no more rational car on Earth than the Prius." Dan Neil
Voorheen: Prius BE 2005 GREEN(-ish...)
"In terms of practicality, there is no more rational car on Earth than the Prius." Dan Neil
Heb ik bij mijn auris ook. Als je de weergave wijzigt zul je zien dat de auto meerdere borden gezien heeft. Eigenlijk is wat je ziet een 'stapel' verkeersborden, waarvan de snelheidslimiet bovenaan de stapel ligt.
-
- Informatie
-