Afrol en motorgeluid

Specifieke technische aspecten, het rijden en het brandstofverbruik.
Twan1970
Lid
Lid
Auto: Auris

wo 31 jul, 2019 17:51

Mijn vrouw heeft ook de nieuwe Corolla Sedan als leen mee gehad, dus met 1.8 motor. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens haar dringt er inderdaad minder motorgeluid het interieur binnen. Maar kwa rijden is het meer van het zelfde vergeleken met de Auris, echter vond zij dat de stoelen een te korte zitting hebben en het dus een no go was.

VonJot
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: '19 RAV4 AWD-i HV Bi-tone

wo 31 jul, 2019 19:50

Ik moet wel zeggen dat de C-HR hybride die ik heb ingeruild een stuk meer kabaal maakte dan mijn huidige RAV4 hybride. Sterker nog, bij de RAV4 moet ik meestal kijken of de ICE loopt of niet...
Dat was bij de C-HR wel anders, maar ik sluit me bij de voorgaande schrijvers aan dat het niet zo erg was als beschreven.
Het is natuurlijk een ervaring, dus volledig subjectief. Er zit dan ook €20K verschil in, dus het mag wel een klapje beter zijn.
Hoe dan ook: welke auto je ook rijdt, je zult altijd wel iets aan- en op te merken hebben. De C-HR is vooral een eye-catcher, die ondanks de sportieve bouw en smoel toch zeer comfortabel hoog op de pootjes staat. Met uiteraard de verschrikkelijke dode hoeken, en de kleine achterruit. Maar daar kies je voor als je iets aparts wilt hebben.
2019 Toyota RAV4 AWD Hybrid Bi-Tone Innovation
Zircon Silver / Attitude Black

Afbeelding

Vorige: 2018 Toyota C-HR Bi-Tone Premium 04-18 tot 05-19

Plaats reactie

Terug naar “C-HR Hybrid - Techniek, rijden en verbruik”

• Informatie