Hemelbekleding

Alles wat te maken heeft met het interieur, stoelen, bekleding, etc.
Plaats reactie
Michelle1985
Lid
Lid
Auto: Dodge journey

vr 11 jan, 2019 8:45

Hoi allemaal,

Zojuist de c-HR 1.8 hybride active gekocht en twijfel over een bij de dealer aan te brengen optie, namelijk een lichtgrijze hemelbekleding.

Ik kom van een Dodge Journey af, een grote bak met veel ruimte. Tijdens het rijden in de CHR en vooral als ik achterin ga zitten vind ik het dus snel claustrofobisch/benauwend door dat kleine raampje achterin.

Ik vroeg mij af of anderen een lichtgrijze hemelbekleding hebben met als doel de boel achterin wat te verlichten. En of dit werkt......?

C-HR Rider
Lid
Lid
Auto: C-HR Hybride

vr 11 jan, 2019 11:38

Hallo Michelle1985
Kun je mij hier meer over vertellen, weet niet van het bestaan hiervan.
Ik vind het nl ook wel erg donker

Groeten Hans
C-HR 1.8 Hybrid Style, Metalstream met zwart gewrapped dak en spiegels, Premium en Chrome pack.

CeHaEr
Actief Lid
Actief Lid
Auto: C-HR Hybrid

za 12 jan, 2019 19:22

Volgens mij is de lichtgrijze hemel een fabrieksoptie.. en geen dealeroptie. Ik kon hem namelijk alleen kiezen bij aanschaf.
De lichtgrijze hemel schijnt niet de ´diamantjes´ te hebben.

Voor meer licht achterin zou je kunnen kiezen voor een model zonder het donkere glas.
C-HR Hybrid Bitone Plus --- JDM Style

Rokil
Actief Lid
Actief Lid
Auto: C-HR Style hybrid

za 12 jan, 2019 20:39

Of een raam in het dak!?
AfbeeldingC-HR Hybrid
28.000 km. met 1:16,1 in een Rav4
45.000 km. met 1:20,3 in een Auris TS
50.000 km. met 1:20,5 in een Prius III
30.000 km. met 1:18,6 in een Prius II

Wouter W
Lid
Lid
Auto: Auris HSD Executive hatchb

zo 13 jan, 2019 13:18

De kleine/hoge raampjes achterin in combinatie met de zwarte hemelbekleding heeft mij indertijd weerhouden om voor de CHR te gaan.
Later heb ik bij mijn dealer er een gezien met Grijze bekleding maar ik vond het absoluut niet mooi geworden en de diamantjes zaten er inderdaad ook niet in.
Als er de mogelijk was geweest voor een Glazen dak af fabriek was ik misschien wel voor de CHR gegaan , maar helaas , niet in de optielijst.
En gezien de vele gebarsten voorruiten misschien maar goed ook...
De fabriek in Turkije kent waarschijnlijk meer productie problemen dan die in Engeland waar mijn Auris vandaan komt
3 jaar Prius 3 Aspiration , 1.1/2 jaar Yaris HSD Dynamic , 3.5 jaar Auris HSD Touring Sports Executive
Vanaf Augustus 2017 Auris HSD Hatchback Executive
+ Flyer U 7.70 High Speed max 45 km/h.

Martinbandt
Lid
Lid

di 15 jan, 2019 20:11

Mijn ervaring met Turkse Toyota’s is geen goede. Ondanks dat de Toyota-mensen verzekeren dat het volgens Toyota specificaties gaat en dat dee Turkse fabriek bekend staat als een van de beste. Ik had ooit een Verso made in Turkey. Nooit zo’n slechte auto gehad. Uiteindelijk is ie na anderhalf jaar teruggekocht door Toyota. De ramen zaten in no time vol met krassen. Volgens een autoglasspecialst was het heel bijzonder zacht glas, had ie nog nooit gezien. De deuren zaten er scheef in. Airco functioneerde niet goed, is vervangen en was toen nog beroerder. Dashboard was schots en scheef. En motorisch was het ook een drama, het was een d-cat. auto heeft nooit langer dan een maand goed gereden. Ook de dealer werkte niet mee. Uiteindelijk prima opgelost door Louwman en een andere dealer waar ik mij moest melden. De Turkse Toyota ging terug en ik kreeg een aantrekkelijk aanbod voor een jonge Rav van de dealer. Mijn ervaring is dat de Japanse toch de betere Toyota’s zijn.
En wat betreft die zwarte hemelbekleding, het wordt wel heel donker in de C-HR. Jammer, want ik vond het ook een mooie auto....
Rav 4 hybrid Dynamic

Plaats reactie

Terug naar “C-HR Hybrid - Interieur”

• Informatie