Flitspalen

Navigatie / Bluetooth / GSM / etc. - Uw vragen, antwoorden en tips m.b.t. al die electronische systemen die een C-HR Hybrid rijk is.
Plaats reactie
KabEe
Lid
Lid

ma 20 mar, 2017 10:55

Hi,

is het mogelijk om het geluidje van de flitspaal aankondiging aan te passen?
Mijn C-HR Hybrid Premium heeft de "Toyota Touch® 2 with Go Plus"

Het geluid is super zacht, en eigenlijk in de melding ook veel te vroeg.

Japanese Power
Actief Lid
Actief Lid

ma 20 mar, 2017 11:10

Ik heb de standaard flitsinfo uitgezet en gebruik Flitsmeister.
Altijd real-time up-to-date. Maar goed, dat is geen antwoord op je vraag, wel een andere oplossing ;-)
Corolla - Starlet - Carina E - Carina E station - Yaris - Picnic - Hiace - Previa - Funcruiser - Yaris TS - Prius III - Yaris XP9 - Yaris TS - Prius Wagon - RAV4 - Aygo Sport - Yaris TS - In afwachting van m'n Skoda Kodiaq Business Ambition...

v6-24v
Lid
Lid

vr 24 mar, 2017 8:19

Blijkbaar is het dus wel ergens in te stellen, ik ervaar het geluid juist als erg hard en vervelend :evil: Heb alleen nog niet kunnen vinden waar dit kan, de dealer kon dit ook niet vinden.

ToMa
Lid
Lid
Auto: Toyota

di 01 aug, 2017 12:30

Graag wat meer uitleg over het instellen hiervan.

Ik zie dat voor alle landen de flitslocaties (vaste) in de 6.9.0.WH versie zitten, maar op het navigatie scherm worden er geen enkele afgebeeld en ook geen geluid toon gegeven.
Ik kan enkel via de coyoto app een waarschuwing krijgen over flitslocaties, maar dit is een betalende service.
Hoe en waar kan je instellen om alle vaste flitslocaties met waarschuwingsgeluid bij naderen van een flitslocatie op de navigatie kaart te zien te krijgen.
In mijn vrouw haar auto zit een ingebouwde navigatie syteem dat werkt op het TomTom.
Zij krijgt gewoon een geluidsmelding met een kleine pop-up met flitspaal icoon waar de afstand op vermeld staat tot de flitspaal en dit is gratis.

Plaats reactie

Terug naar “C-HR Hybrid - Helpdesk”

• Informatie