Twitter op One touch 2 Go

Navigatie / Bluetooth / GSM / etc. - Uw vragen, antwoorden en tips m.b.t. al die electronische systemen die een C-HR Hybrid rijk is.
kalmma
Lid
Lid

za 23 dec, 2017 16:22

Is het iemand al gelukt om zijn twitter account actief te krijgen in zijn C-HR.

Ik heb de uitvoering met One Touch 2 go en daar kan je indien je internet actief hebt je twitter account instellen echter blijft hij melden dat ie niet kan verbinden met de server.

Heb al het wachtwoord aangepast maar dit maakt allemaal niks uit.

Doe ik iets verkeerd.

willemlummie
Lid
Lid

za 23 dec, 2017 17:50

Nee hoor , ook mij lukt het niet.

kalmma
Lid
Lid

wo 02 mei, 2018 22:35

Ook nu na het upgraden van de navigatie werkt het nog niet.

Heeft iemand het inmiddels werkend.

Japanese Power
Actief Lid
Actief Lid
Auto: Skoda Kodiaq + Yaris TS

wo 02 mei, 2018 23:53

Why in the world wil je dat nu actief hebben?
Nog meer brokken op de snelweg?
Afbeelding

Skoda Kodiaq Business Ambition | Toyota Yaris TSport

Selection Passion
Lid
Lid
Auto: Toyota Yaris Hybrid

do 03 mei, 2018 0:07

Ik denk/hoop dat ze bij Toyota zo verstandig zijn geweest om dat geklooi Afbeelding achter het stuur onmogelijk te maken.

Dat iemand dit soort gevaarlijke onzin ook maar zou willen... Afbeelding
Laatst gewijzigd door Selection Passion op do 03 mei, 2018 0:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Yaris Hybrid Selection Passion 2017 (Poolse benaming voor de Red Bi-Tone).
Afbeelding

Axial63
Actief Lid
Actief Lid
Auto: Toyota Prius 3 & Yaris HSD

do 03 mei, 2018 1:05

Werkt e-mail of kalender wel?

Heb je de instellingen van de mobile telefoon goed staan? (bluetooth hotspot aan?)

Ondersteunt je mobiel provider tethering?
Prius III, Dynamic Business, Abyss Grey, 2012
&
Yaris 1.5 HSD, Trend, Island Blue, 2017

Arjan
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer

do 03 mei, 2018 7:36

Laten we nu gewoon proberen de vraag te beantwoorden en er van uitgaan dat de TS zijn eigen verantwoordelijkheid neemt.

Dank je wel Axial63.
Nissan Micra K11 1.3 ncvt automaat 04-2000 zwart

Afbeelding

TonVH
Actief Lid
Actief Lid

do 03 mei, 2018 9:22

@arjan:
Praktijk wijst uit dat teveel mensen hun verantwoordelijkheid niet nemen en als gevolg daarvan anderen zwaar moeten lijden.

Dat lijkt mij voldoende reden om dergelijke overbodige en gevaarlijke opties niet beschikbaar te stellen.

Er is nu eenmaal een zeer grote groep mensen die je tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.
Prius P3 (Facelift) Executive met bijna alle toeters en (soms iets te veel) piepjes.
Verbruik: eigenlijk geen idee, tevreden zolang het beter dan 1:18 is.

Arjan
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer

do 03 mei, 2018 9:46

Dat ben ik ook zeker met je eens Ton.
Nissan Micra K11 1.3 ncvt automaat 04-2000 zwart

Afbeelding

VonJot
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: C-HR Hybride Bi-tone Prem.

do 03 mei, 2018 16:01

Om deze discussies te vermijden zou de optie om de multimedia te bedienen vanaf het scherm moeten worden uitgezet; iets wat overigens bij heel andere veel merken wel het geval is. Van een eenvoudig vinkje in de configuratie tot en met het alleen maar werken als de auto op de handrem staat, alles heb ik al langs zien komen.
Maar iets als Twitter, en for crying out loud email op het scherm tijdens het rijden zou inderdaad niet moeten kunnen.
Ik heb mijn telefoon via BT als hotspot staan, en krijg dan automatisch mijn mails op het scherm, ook tijdens navigeren. En dat is bijzonder irritant, omdat ik dan echt op het scerm moet tikken om de melding te sluiten! (dat geldt ook voor de melding dat er kosten kunnen worden gemaakt als je de telefoon als hotspot gebruikt, maar dat terzijde)
Ik hoop dat Toyota zich eens achter de oren gaat krabben en deze onzig eruit sloopt.
Mijn mening, niet meer dan dat.
C-HR Hybrid Bi-Tone Premium Hydro Blue / Night Sky Black, full Exclusive Nappa leather.
Afbeelding

scara
Lid
Lid

do 03 mei, 2018 20:21

! Bericht van: Moderator
Quote verwijderd.

Die meldingen kan je uitschakelen. De unit ontving ook mijn binnenkomende sms berichten, ook dit heb ik uitgeschakeld.

VonJot
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: C-HR Hybride Bi-tone Prem.

do 03 mei, 2018 20:34

Waar dan? Ik vind ze niet! Help please...
C-HR Hybrid Bi-Tone Premium Hydro Blue / Night Sky Black, full Exclusive Nappa leather.
Afbeelding

scara
Lid
Lid

do 03 mei, 2018 20:48

De meldingen voor het roaming/data heb ik op de Toyota site uitgeschakeld (ik vermoed dat wel ergens op de unit zelf mogelijk zal zijn).

De optie voor berichten synchronisatie staat uit op mijn smartphone. Enkel spraak en muziek is toegestaan.

Axial63
Actief Lid
Actief Lid
Auto: Toyota Prius 3 & Yaris HSD

do 03 mei, 2018 21:21

Het kan ook gewoon nieuwsgierigheid zijn dat de TS (Topic Starter) deze vraag stelt.
Ik herken het wel: je ziet bepaalde opties voorbij komen en denkt: Hoe zou dat werken?
Zonder je verder af te vragen of dit echt handig is of misschien zelfs gevaarlijk. Je wilt gewoon het aan de gang hebben; het zit er toch op?
Heb je het dan eenmaal gezien en beleeft dan denk je: pfff, is dit alles? Ik had ook wel zonder gekund.....

Feit blijft: als dit niet werkt zullen meerdere functies (waarbij de telefooninstellingen ook werken) ook niet werken, dus buiten Twitter zijn nog enkele functies waarschijnlijk niet bruikbaar. (o.a. op internet zoeken naar adressen etc)

Forumleden die vinden dat ZIJ moeten bepalen VOOR EEN ANDER of iets kan of niet kan hebben een verkeerd beroep gekozen: ze hadden bij de politie moeten gaan werken, die mag er iets van vinden en er desgewenst tegen optreden.

Jammer dat een heel topic door deze, ongetwijfeld goedbedoelde, opmerkingen wel erg onoverzichtelijk is geworden....

Daarom herhaal ik mijzelf nog maar een keer met de vragen aan de TS:
Axial63 schreef:
do 03 mei, 2018 1:05
Werkt e-mail of kalender wel?

Heb je de instellingen van de mobile telefoon goed staan? (bluetooth hotspot aan?)

Ondersteunt je mobiel provider tethering?
Prius III, Dynamic Business, Abyss Grey, 2012
&
Yaris 1.5 HSD, Trend, Island Blue, 2017

TonVH
Actief Lid
Actief Lid

vr 04 mei, 2018 9:12

Axial63 schreef:
do 03 mei, 2018 21:21
Forumleden die vinden dat ZIJ moeten bepalen VOOR EEN ANDER of iets kan of niet kan hebben een verkeerd beroep gekozen: ze hadden bij de politie moeten gaan werken, die mag er iets van vinden en er desgewenst tegen optreden.
Er is niemand die voor een ander iets bepaalt. Er worden alleen meningen gegeven. En daar is eenieder vrij in ook als die mening in de oren van sommigen ongewenst is.
Prius P3 (Facelift) Executive met bijna alle toeters en (soms iets te veel) piepjes.
Verbruik: eigenlijk geen idee, tevreden zolang het beter dan 1:18 is.

Plaats reactie

Terug naar “C-HR Hybrid - Helpdesk”

• Informatie