Twitter op One touch 2 Go

Navigatie / Bluetooth / GSM / etc. - Uw vragen, antwoorden en tips m.b.t. al die electronische systemen die een C-HR Hybrid rijk is.
Bianco
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Auris TS Hybrid Dynamic

vr 04 mei, 2018 13:58

Ook ik was benieuwd of dat allemaal werkt (internet in de auto) maar na het uitproberen (voor de deur) heb ik het nooit meer gebruikt (en zal dat ook niet doen) op het SMS na dan (met gesproken tekst).

Maar het blijft een persoonlijke keuze ... in MIJN ogen onverstandig, maar toch ... de "vrijheid van meningsuiting" is ook, in mijn ogen, zo nu en dan wat ver "opgerekt" maar dat betekend niet dat deze afgeschaft moet worden. Ook een verplichte automatische snelheidsbegrenzer en alcoholslot ... niet dus ... ondanks het ongetwijfeld gunstige effect op het aantal ongevallen.

Automatisch uitschakelen tijdens het rijden (zoals in mijn Fiat Stilo Abarth Selespeed) is een optie. Je kunt dan alles, maar alleen bij stilstaande auto.

Twitter/Facebook etc. heb ik ik overigens nooit geprobeerd aan de praat te krijgen.
Toyota Auris TS HSD Dynamic 2017, (Pure White), parkeersensoren vóór (afgeleverd 08-12-2017). Voorheen Prius 2 BE 2008.

mdyaris
Lid
Lid

zo 14 okt, 2018 21:44

Bij mijn Yaris met een touch2 met go krijg ik twitter ook niet werkend. Net zo als de park & go app. Los van de discussie of je dit nu wel of niet moet gebruiken, dit moet toch gewoon werken...
De internet verbinding via de mobiel werkt prima. (bv streefview, het weer of benzine prijzen in de buurt opvragen werken ook).

Plaats reactie

Terug naar “C-HR Hybrid - Helpdesk”

• Informatie