Autobedrijf Webbink Vroomshoop

Adressen van betrouwbare bedrijven, technici, etc. in relatie tot onze hybrides.
Heeft u goede ervaringen, plaats het hier.
Forumregels
Maak voor elke vermelding van een firma of technicus een nieuw onderwerp aan, zodat het overzichtelijk blijft en leden eventueel kunnen reageren op deze vermelding.
Vermeld alleen bedrijven waar u goede ervaringen mee heeft en geef een korte review.
lexter
Lid
Lid

za 10 mar, 2018 11:12

Ben zelf al jaren klant bij Webbink, en ook woonachtig in Vroomshoop.
Ik heb vanaf 2012 mijn Prius van 2004 daar in het onderhoud, daarvoor ook mijn twee Carina's en Avensis.
Goede ervaring over het algemeen, maar heb soms ook het idee dat er soms net iets te weinig kennis van de Prius is. Bij deze voormalige Toyota dealer zijn er volgens mij ook niet zo heel veel hiervan verkocht.
Hun algemene kennis van de Toyota is zeer goed. En prijzen zijn redelijk.
Twee weken geleden prijs opgevraagd voor 230.000 KM, en viel mee, je kunt hierbij ook zelf aangeven wat je wil laten doen, dus wel budget vriendelijk, maar heb toch besloten om voor het eerst eigenlijk bij een algemeen bedrijf waar ik ook altijd mijn banden aanschaf tegenover waar ik werk, het uit te laten voeren. € 150 incl. APK en daarbij heb ik wel gevraagd om de achterremmen even los te halen en te controleren. Ook dit is een prima bedrijf met goede service en kennis.
Dit heb ik besloten omdat ik niet al te veel geld meer aan onderhoud wil uitgeven aan deze auto, omdat ik aan het rondneuzen ben voor een Prius 3. Waar ik die zal kopen is niet bekend, maar mijn Prius uit 2004 heb ik gekocht bij Van der Linde in Steenwijk, waar ik gisteren na bijna 6 jaar weer hartelijk werd ontvangen, om mee te doen aan de Hybrid challenge. Mijn auto werd snel herkend als de oude auto van Eddy, chef werkplaats aldaar.
Erg fijn bedrijf, gemoedig en nemen alle tijd voor je.
Gisteren wel erg druk later op de middag, maar er zijn volgens mij 2 nieuwe Toyota's verkocht.....zegt ook wel weer iets... :)

Plaats reactie

Terug naar “Nuttige adressen”

• Informatie