Bluetooth reageert niet bij Aspiration met originele prius radio

Navigatie / Bluetooth / GSM / etc. - Uw vragen, antwoorden en tips m.b.t. al die electronische systemen die een Prius 3 rijk is.
Plaats reactie
Bajamunib

wo 25 mei, 2016 11:19

Hallo beste medepriusrijders,

Sinds deze week ben ik in het bezit van een tweedehandse prius 3 Aspiration in het zwart. Voorheen altijd prius 2 gereden (deze komt op de verkoop).

Nu heb ik echter een probleem met de bluetooth. Ik heb volgens het boekje geprobeerd om de bluetooth aan de praat te krijgen door het "telefoon neerleggen" knop op het stuur in te drukken. Maar mijn telefoon en alle andere telefoons zien het bluetoothapparaat van de prius niet.

Nu zit er een standaard autoradio in (zonder jbl). Het is zeker een aspiration want hij heeft stuurbediening voor bellen, full keyless entry, 17" velgen en volledig lederen stuurwiel met cruise.

Nu heeft de vorige eigenaar ooit eerder een aftermarket achteruitrijcamera ingebouwd met een aftermarket scherpje. Deze heeft hij voor de verkoop weer eruit gehaald en een standaard radio van de aspiration erin geplaatst (type 86120-47340). Hij heeft zelf nooit de bluetooth uitgeprobeerd.

Heeft iemand een idee waardoor dit komt? Ik heb een gevoel dat misschien een bluetooth connector los zit (bestaat deze???). Of moet hij hergepeogrammeerd worden?

Ik hoor heel graag van jullie!

Mvg
Bajamunib.

Plaats reactie

Terug naar “Prius 3 - Helpdesk”

• Informatie