Ervaringen Prius II en III

Alles over de Prius 3 dat niet in de andere subfora past.
Olaf
Actief Lid
Actief Lid

do 07 mei, 2015 10:45

Dashboard (op heel veel wisselende plekken), middenconsole, linksachter (ik verdenk nog steeds dat daar een paar puntlassen los zitten, maar daar wil de garage niet aan).
Priusrijder vanaf 2006 (dus met 25% bijtelling)
Prius 3 Executive 2009
JBL premium sound
Dezent F velgen 17
Goodyear Eagle
Winterverbruiksaanduiding 5,5
Zomer: 5,0
Review: http://www.autoweek.nl/autoreview/38433 ... -executive

Sjaak H
Lid/donateur
Lid/donateur

do 07 mei, 2015 15:42

Ik heb een PII gehad en ben nu aan mijn tweede PIII bezig en er is mij nog nooit iets van gekraak of gerammel opgevallen.
Ik moet wel toegeven dat de Lexus vanbinnen wat mooiere materialen heeft,maar de binnenruimte is erg krap bemeten vergeleken met dePIII en ik vind de lijnen een beetje ouderwets.
Prius BE 2006
Prius Executive solar roof 2009
Prius Business Dynamics solar roof 2012
Prius Executive plug-in 2012

ronald
Actief Lid
Actief Lid

vr 08 mei, 2015 10:25

Olaf schreef:Dashboard (op heel veel wisselende plekken), middenconsole, linksachter (ik verdenk nog steeds dat daar een paar puntlassen los zitten, maar daar wil de garage niet aan).
Lijkt op een miskoop, foutje op de lopende band ergens in Japan?

deethan
Lid
Lid

vr 08 mei, 2015 14:21

Prof. Prlwytzkofsky schreef:
deethan schreef: Overigens waren mijn vorige auto's van zustermerk Lexus, en de LS430 is toch echt een hele stille auto.
Lexussen schijnen inderdaad NIET te knisperen en te kraken. Als ik in een Lexus stap, zie ik ook fraaiere materialen. Net of ze meer hun best hebben gedaan het de berijder naar de zin te maken. Wat natuurlijk ook zo is en daar betaal je voor.
Ach, ik rij nu met de helft van de benzine de dubbele afstand. En aangezien ik wel van gadgets hou vermaak ik me prima in onze Prius want die zit vol met gadgets, en bovenal hoor ik mijn vrouw niet klagen, niet omdat ik haar niet kan horen door de herrie, maar omdat er niets te klagen valt.
Afbeelding
No need to argue.

TonVH
Actief Lid
Actief Lid

vr 08 mei, 2015 14:41

deethan schreef:
Prof. Prlwytzkofsky schreef:
deethan schreef:....... bovenal hoor ik mijn vrouw niet klagen, niet omdat ik haar niet kan horen door de herrie, maar omdat er niets te klagen valt.
En dat is ook veel waard. Kan ik uit eigen ervaring beamen.
Prius P3 (Facelift) Executive met bijna alle toeters en (soms iets te veel) piepjes.
Verbruik: eigenlijk geen idee, tevreden zolang het beter dan 1:18 is.

Gesloten

Terug naar “Prius 3 - Overige zaken”

• Informatie