Welke uitvoering spreekt u het meeste aan?

Stoelen, bekleding, kofferruimte, etc.

Welke uitvoering spreekt u het meeste aan?

Comfort (rij zelf een Comfort)
18
13%
Comfort (rij zelf een Tech)
1
1%
Comfort (rij zelf een Business)
3
2%
Tech (rij zelf een Comfort)
6
4%
Tech (rij zelf een Tech)
36
26%
Tech (rij zelf een Business)
1
1%
Business (rij zelf een Comfort)
4
3%
Business (rij zelf een Tech)
1
1%
Business (rij zelf een Business)
54
40%
Ik ben er nog niet uit / limited editie
12
9%

Totaal aantal stemmen: 136
PV

di 29 jan, 2008 20:45

jan_schip schreef:
M_ieke schreef:Vergis ik me dan?
In het begin was het toch zo dat het technisch niet mogelijk was om én navigatie én camera op het scherm aan te sluiten?
In mijn beleving hadden de eerste tech's juist geen navigatie. Wat heel vreemd was voor een auto met allerlei nieuwe snufjes.

Maar voorlopig blijf ik bij de oude vertrouwde Classic. Het prijsverschil is me toch nog te groot.

Ook mijn Tech heeft standaard de navigatie en parkeercamera. :P

Alleen kan er geen TMC op de navigatie :cry:
Dat was ik inderdaad vergeten: TMC is ook een beste optie. Werkt redelijk accuraat moet ik zeggen.

Leonardo

vr 01 feb, 2008 23:30

Hallo ik ben nieuw hier en heb bij aanschaf goed in de boekjes gekeken en de optielijst ernaast gelegd.
Mijn toekomstige "bolide" is heel bewust een comfort ofwel de standaard uitvoering in de kleur southern bronze. Waarom standaard; deze is op zich al heel compleet en verder heb ik geen behoefte aan een geïntegreerd NAVI-systeem of dat automatisch parkeer gedoe of smart key /starten zonder sleutel.

Voor de Navi neem ik een TOM TOM, bewezen het beste systeem te zijn, bovendien handig als je zoals ik nog meer auto’s (dit geval oldtimers) hebt. Er zit bovendien een prachtig ruitje langs het portier waar die mooi past. Verder de gimmick automatisch parkeren is op te lossen door een paar simpele p-sensoren uit de optielijst aan te vinken en vele malen goedkoper. Starten zonder sleutel, ook liever ook niet, heb nog trauma’s toen ik met eenzelfde systeem (Lexus)het stuur van de eigenaar overnam en er vele kilometers later pas achter kwam dat ik de auto beter niet uit kon zetten. Gevolg met lopende motor bij een klant naar binnen (!!?)

Kortom door de besparing t.o.v. een Tech of Business uitvoering krijg ik nu een met koeienhuiden overtrokken interieur incl. stoelen met “billenheaters”, alsmede de wisselaar en carkit. Om uiterlijk niet onder te doen voor de duurdere versie toch ook de mistlampen maar aangevinkt op de optielijst. De prijs voor dit lekkers blijft nog ruim onder de prijs van de Tech uitvoering.

Tja hoe het er allemaal uit komt te zien weet ik niet, kleur leer moet ik nog bepalen (suggesties welkom !!) Jammer is alleen dat ik er nog geen meter in een Prius gereden heb. Maar ik troost mij met de gedachte dat het altijd beter is dan de auto uit het bouwjaar 1970 waar ik nu dagelijks in rondrijd. Alleen jammer dat de kraamtijd ruim 4 maanden betreft voordat die buiten mag spelen………
Leon

jolanda

za 01 mar, 2008 15:08

Natuurlijk is de Business uitvoering het mooist, ik zelf ga de Comfort uitvoering rijden.
Ik rij 'm voor de zaak en de bijtelling voor wat snufjes extra is mij het geld niet waard :wink: , voor dat verschil elke maand zet ik de tomtom wel aan.

groetjes Jolanda

munesh

do 21 apr, 2011 16:01

Heb een 2006 BE.
Voor mij was belangrijk dat er een mp3 speler erin moest zijn.
Nu achteraf gezien was een comfort prima geweest, aangezien ik zelf een cd wisselaar had kunnen plaatsen. Wist het niet toen ik het kocht. Maar gelukkig was het een 2ehands en geen nieuwe!

rongoos
Lid
Lid
Auto: Prius 3

ma 05 mei, 2014 11:56

Ik denk dat het ook afhankelijk is of je de prius nieuw of gebruikt koopt.
In mijn geval ontliep de comfort en BE uitvoering 2e hands elkaar niet zoveel.
Dan kies je toch altijd voor de meest luxe uitvoering. En de kleur is natuurlijk ook een belangrijke factor.
Maar koop je een nieuwe dan is het belangrijk hoeveel je te besteden hebt en of je het het extra geld waard vind.

Bianco
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Auris TS Hybrid Dynamic

ma 05 mei, 2014 15:25

Ik rij de PII BE 2008 met name vanwege de Navigatie mét TMC en de JBL geluidsinstallatie.
Toyota Auris TS HSD Dynamic 2017, (Pure White), parkeersensoren vóór (afgeleverd 08-12-2017). Voorheen Prius 2 BE 2008.

gelukgehad
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Prius 2 BE 2008

ma 05 mei, 2014 16:55

Ik idem en met leren bekleding.
Prius II BE reflective blue 06-2008.>183.000 Km

Gesloten

Terug naar “Prius 2 - Interieur”

• Informatie