Pieper

Hier vindt u gebruikers ervaringen in de vorm van een Blog en/of een Review m.b.t. de Toyota Hybride modellen. Ieder lid kan hier zijn ervaringen publiceren.
Gesloten
HQtronics

zo 20 feb, 2011 20:30

Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een Prius 2010, duurste model met zonnepanelen en schuifdak.
Na een jaar rijden is de beeper de grootste ergernis. Ik heb de garage al gezegd dat ze de draad door moeten knippen, maar dat willen ze niet.
Als ik simpel de deur open doe dan heb ik al een piep. voordat ik rij heb ik er al drie te pakken. bij het uitstappen krijg ik minmaal 1 piep, als ik het iets te snel doe heb ik er minstens 3 te pakken.
verder erger ik me mateloos aan de displaywijziging naar 3 achtergordels als er ook maar iets gebeurt is met achterdeuren. met mensen achterin die de gordel om hebben krijg ik toch steeds herhalingen.
De achteruitrij-piep is al lang gedisabled.
Hoe kom ik van deze enorme ergernis af? Het zal toch niet de bedoeling zijn van Toyota om ons, Prius rijders, te ergeren?

Arjan
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer

zo 20 feb, 2011 20:58

Welkom op het forum :wink:

Hier nog een Topic over piepjes, echt een oplossing hiervoor is nog niet gevonden...

viewtopic.php?f=52&t=4014&hilit=Piepjes
Nissan Micra K11 1.3 ncvt automaat 04-2000 zwart

Afbeelding

Gesloten

Terug naar “Reviews en Blogs”

• Informatie