Rij impressie

Hier vindt u gebruikers ervaringen in de vorm van een Blog en/of een Review m.b.t. de Toyota Hybride modellen. Ieder lid kan hier zijn ervaringen publiceren.
johanciska

do 22 sep, 2011 19:18

Prettig en leerzaam deze discussie al gaat hij over de Auris Hybride, daar kunnen wij als toekomstig Prius eigenaars welke nooit en hybride hebben gereden wat van leren.
Mijn conclusie is gebruik gewoon niet de EV mode rijden rij je ook nog lekker ontspannen, enkel starten om auto verplaatsen in de EV mode blijkt een prima goed advies.
Zie wederom uit naar adviezen/discussies over gebruik van de Toyota Hybrides en ook over het gebruik van andere zaken zoals, verwarming, airco, navigatie, blue tooth, etc.etc.

ToyBoy
Actief Lid
Actief Lid

do 22 sep, 2011 21:10

rico schreef:- opbergvakje boven de spiegel, superhandig maar je zonnebril past er niet in.
Haha, die is goed! Als je de zonnebril er verticaal instopt inplaats van horizontaal dan passen er zelfs twee stuks in! Dubbel zoveel als de meeste andere automerken... :lol:
2011 - 2015 Auris I HSD Aspiration 2011, Silver
2015 - ? ? ? Lexus CT200h Luxury Line 2011, Dark Granite Metallic

Morgoth
Actief Lid
Actief Lid

di 04 okt, 2011 14:16

Ik heb helemaal niet zo'n vakje. Voor mij dus geen zonnebrillen opbereg maar slingeren ze los door de auto.
140.000km met een P3, inmiddels al weer de tweede Opel Ampera

Gesloten

Terug naar “Reviews en Blogs”

• Informatie