Even iets geks waarvan ik graag hoor hoe anderen hier tegenaan kijken:
Als het geregend heeft, en ik doe de achterklep open, loopt er een enorme plens water van de ruit af, richting scharnier en zijkant van de achterruit. Kennelijk verzamelt er zich water ergens onder de spoiler of zo, en kan het niet weg. Zijn er anderen die dat ook hebben?
Dit is lastig, je moet nog knap opletten dat je bagage niet nat wordt. Verder heb ik bij vlagen last van een vochtig interieur, en dit is mogelijk een van de bronnen. Ik heb al nauwkeurig naar die spoiler gekeken, maar ik zie nergens plekken voor afwatering die verstopt zouden kunnen zijn. Heeft iemand hier nog ideeën over?
regenwater afvoer achterruit
- breinonline
- Actief Lid
- Auto: Toyota Prius 3 HSD Comfort
Is de constructie niet gelijk aan de P3?
viewtopic.php?f=51&t=10832
Toyota Prius 3 HSD Comfort・Abyss Grey・Cruise control・Andriod head unit en achteruitrijcamera
Je kan controleren of je lekkage hebt bij de lasnaden die zitten onder de rechter en linkerbovenhoek van de achterklep door te kijken of er water staat bij het reservewiel of bij de accu rechtsonder de laadvloer.
Dat zou ook een verklaring kunnen zijn voor het vochtige interieur.
Dat zou ook een verklaring kunnen zijn voor het vochtige interieur.
Dank! Ik kende dit topic niet, maar deze afwateringsgootjes zaten inderdaad verstopt. Ik hoop dat we het hiermee te pakken hebben.breinonline schreef: ↑di 19 dec, 2017 6:07Is de constructie niet gelijk aan de P3?
-
- Informatie
-