ROEST

Lak, vormgeving, afwerking, etc.
priusmobiel

di 28 mei, 2013 17:42

Arjan schreef:Zou het? Ik verwacht van niet.
Ik dacht dat de Toyota garantie overdraagbaar was.

Arjan
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer

di 28 mei, 2013 17:48

Ja inderdaad.
Nissan Micra K11 1.3 ncvt automaat 04-2000 zwart

Afbeelding

f.vanvliet
Lid
Lid

ma 10 jun, 2013 21:46

pascal381 schreef:f.vanvliet schreef:
Mijn Toyotadealer in Maastricht gaat navraag doen en evt. de importeur bevragen.
Met de info (en foto's) die ik via dit forum verstrekt heb wil men vooralsnog niets doen.
*****************************************************************************************************************
Succes met de dealer hier in Maastricht, mijn ervaring is niet al te best als ze meer moeten doen dan alleen maar door de klant betaalde beurten.... Heb de Prius een keer gebracht voor een rammel in de a-stijl, en ben de auto 2 hele dagen kwijt geweest. Ze hebben toen het hele dashboard eruit gehad en van alles gedaan, alleen..............de rammel zit er nog even vrolijk in en komt echt van de rechter a-stijl af zoals ik vooraf al verteld had. Wat betreft de afdeling verkoop is het al niet veel beter gesteld, vandaar dat ik mijn nieuwe auto ook in Venray ben gaan kopen (100 km enkele reis rijden vanaf Maastricht)...
@ pascal381:
Vandaag, 10-6-13, na enkele eerdere contacten, definitieve telefoontje van de Toyota dealer in Maastricht.
Na contact van de dealer met de importeur ( en sturen van enkele foto's van de "schade") heeft de dealer een positieve bevestiging gekregen ter reparatie.
Komende maandag wordt onder garantie de motorkap van mijn Prius II vervangen. Leenauto staat voor mij klaar.
Goede actie en service van Toyota Nederland en de dealer in Maastricht. :!:

pascal381
Lid
Lid

di 11 jun, 2013 10:22

f.vanvliet schreef:
pascal381 schreef:f.vanvliet schreef:
Mijn Toyotadealer in Maastricht gaat navraag doen en evt. de importeur bevragen.
Met de info (en foto's) die ik via dit forum verstrekt heb wil men vooralsnog niets doen.
*****************************************************************************************************************
Succes met de dealer hier in Maastricht, mijn ervaring is niet al te best als ze meer moeten doen dan alleen maar door de klant betaalde beurten.... Heb de Prius een keer gebracht voor een rammel in de a-stijl, en ben de auto 2 hele dagen kwijt geweest. Ze hebben toen het hele dashboard eruit gehad en van alles gedaan, alleen..............de rammel zit er nog even vrolijk in en komt echt van de rechter a-stijl af zoals ik vooraf al verteld had. Wat betreft de afdeling verkoop is het al niet veel beter gesteld, vandaar dat ik mijn nieuwe auto ook in Venray ben gaan kopen (100 km enkele reis rijden vanaf Maastricht)...
@ pascal381:
Vandaag, 10-6-13, na enkele eerdere contacten, definitieve telefoontje van de Toyota dealer in Maastricht.
Na contact van de dealer met de importeur ( en sturen van enkele foto's van de "schade") heeft de dealer een positieve bevestiging gekregen ter reparatie.
Komende maandag wordt onder garantie de motorkap van mijn Prius II vervangen. Leenauto staat voor mij klaar.
Goede actie en service van Toyota Nederland en de dealer in Maastricht. :!:
Mooi om te horen dat het dan ook anders kan bij de dealer in Maastricht en dat alles naar tevredenheid word opgelost aan de prius 2. :D
Toyota prius 2 tech edition ash grey 2007.
Toyota prius 3 aspiration pearle white 2010 met parkeersensoren achter.
Toyota prius 3 aspiration pearle white 2010 met pioneer navigatie en parkeercamera.
Daihatsu Cuore rood 1999 met 50.000 km (nap).

f.vanvliet
Lid
Lid

vr 21 jun, 2013 13:09

Betr. de vervanging van de motorkap onder garantie van mijn Prius II, juni 2007, 60.000km. wil ik graag nog even opmerken dat het geheel uiteindelijk keurig is geregeld en de auto is afgeleverd in showroomstaat.
Waarvoor mijn dank aan Toyota Nederland en dealer in Maastricht.

panda

za 10 mei, 2014 19:03

Beetje late reaktie.
Dealer heeft foto gemaakt en samen met begeleiden tekst naar de importeur gestuurd.
Reaktie van de importeur:
Auto heeft schade gehad???????? Geen garantie.
Ja das altijd makkelijk gezegd maar bewezen niet.
Maar goed zelf de motorkap maar laten behandelen en opnieuw laten spuiten.
Koste me 200 euro.
Inmiddels is de Prius niet meer in ons bezit.

Gr Jan

Gesloten

Terug naar “Prius 2 - Exterieur”

• Informatie