Led H4

Lak, vormgeving, afwerking, etc.
Arjan
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer

za 27 feb, 2016 19:31

Ziet er gewoon goed uit inderdaad!
Nissan Micra K11 1.3 ncvt automaat 04-2000 zwart

Afbeelding

Burnerchief
Lid
Lid

zo 28 feb, 2016 10:26

Ziet er goed uit!!
Uit Leeuwarden,binnenkort werkend in Sneek waar ik de manager uithang ,auto's keur,wat probeer te leermeesteren en stekdingen doe.

priuston
Lid
Lid

ma 29 feb, 2016 20:04

Om eerijk te zijn ziet het er beter uit als dat ik dacht!
Maakt de Prius nog mooier :D
Hoeveel kost update van de lichten inclusief achter?
Misschien groepskorting? :geek:

SimonG
Lid
Lid

ma 29 feb, 2016 22:03

@priuston

Lampen zelf waren 130 euri montage was 20,00 euro (gedaan bij JMF gadget in RIdderkerk).

Je kunt de lampen (allemaal met lumileds van Philips) ook bij bijv: www.immers.info of www.autoledplaza.nl kopen, alleen dan moet je zelf de montage doen: daar had ik geen zin in: het is best lastig om de koplampen te verwisselen bij een Prius 2 namelijk.
Prius 2 BE 2006 Barcelona red
Full LED

Morgoth
Actief Lid
Actief Lid

di 01 mar, 2016 13:54

Ik heb EXACT dezelfde. Voor rond de 4 tientjes gekocht op Ebay. Philips rebrand deze leds blijkbaar, ze komen gewoon uit China. Ja, ze zien er goed uit maar in het donker vallen ze mij wat tegen. Gewoon dimlicht gaat nog wel maar het ongedimt grootlicht schiet echt tekort.
waarom in LATEN bouwen? Je kunt ze zo 1 op 1 uitwisselen! Alleen een hoekje uit het deksel vijlen voor de 'ballast'.
140.000km met een P3, inmiddels al weer de tweede Opel Ampera

SimonG
Lid
Lid

di 01 mar, 2016 16:46

@morgoth, heel fijn voor je dat jij ze voor minder hebt gekocht en dat je zo'n geweldige klusser bent die het wel is gelukt om ze er in te priegelen, ik wilde alleen maar zeggen: IK ben tevreden, met de prijs, met de montage en met de lichtopbrengst,enz.

En niet ieder iedereen heeft overigens zin om het risico spul uit China te importeren, waarvan je nog maar moet afwachten of het goed is en of het uberhaupt verzonden wordt...

O, en ja, naar xenon heb ik ook gekeken: nog veel duurder (al gauw 200,00 euri) zonder inbouw. En dan is het nog maar de vraag of xenon meer lichtopbrengt heeft dan LED tegenwoordig (om van strooilicht, dure vervangings lampen en storingen van de ballasten met de autoelectronica nog maar te zwijgen)...
Prius 2 BE 2006 Barcelona red
Full LED

priuston
Lid
Lid

di 01 mar, 2016 21:19

Bedankt voor het advies en tips Kardinaal!
Ik zal het in overweging nemen! Steekt natuurlijk wel erg mooi af bij dat Barcelona rood!

breinonline
Actief Lid
Actief Lid
Auto: Toyota Prius 3 HSD Comfort

wo 02 mar, 2016 6:21

Morgoth schreef:Ik heb EXACT dezelfde. Voor rond de 4 tientjes gekocht op Ebay. Philips rebrand deze leds blijkbaar, ze komen gewoon uit China. Ja, ze zien er goed uit maar in het donker vallen ze mij wat tegen. Gewoon dimlicht gaat nog wel maar het ongedimt grootlicht schiet echt tekort.
waarom in LATEN bouwen? Je kunt ze zo 1 op 1 uitwisselen! Alleen een hoekje uit het deksel vijlen voor de 'ballast'.
Nou, exact dezelfde. Dat is even de vraag. Lees deze blog eens: http://ssj3gohan.tweakblogs.net/blog/64 ... t-wat.html. Veel van wat uit China komt ziet er exact hetzelfde uit, maar de kwaliteit van de gekozen componenten en uitvoering kan wel degelijk verschillen. Dat het stuk aluminium hetzelfde gefreesd is geloof ik onmiddellijk, maar of de gebruikte elektronica hetzelfde is en of de Philips Lumileds echte zijn, dat kan je alleen vergelijken door een echte set te kopen en beide te testen en open te maken. Wie weet heb je inderdaad een goede aankoop gedaan maar het kan net zo goed rommel zijn.
Toyota Prius 3 HSD Comfort・Abyss Grey・Cruise control・Andriod head unit en achteruitrijcamera

Morgoth
Actief Lid
Actief Lid

vr 04 mar, 2016 21:37

kardinaal simonis schreef:@morgoth, heel fijn voor je dat jij ze voor minder hebt gekocht en dat je zo'n geweldige klusser bent die het wel is gelukt om ze er in te priegelen, ik wilde alleen maar zeggen: IK ben tevreden, met de prijs, met de montage en met de lichtopbrengst,enz.
Nou zeg, wat een venijnig toontje!? Mag best iets minder hoor als ik mijn MENING en ervaring geef!

breinonline
Actief Lid
Actief Lid

vr 04 mar, 2016 21:54

Nou, dat vind ik niet terecht Morgoth. Jij begon met delen van je betoog in hoofdletters te schrijven, wat ik opvat als direct op de man spelen...
Toyota Prius 3 HSD Comfort・Abyss Grey・Cruise control・Andriod head unit en achteruitrijcamera

Burnerchief
Lid
Lid

zo 13 mar, 2016 22:13

Wel de lampen waren binnen.
Ik heb ze gemonteerd en voor de koplampafsteller gezet....
En daarna er weer uit gehaald.
Nu discussie met verkoper maar via ebay en paypal kom je daar altijd uit :mrgreen:
Deze set maar ff links laat liggen dus,een bak met strooilicht en niet fatsoenlijk af te stellen
Uit Leeuwarden,binnenkort werkend in Sneek waar ik de manager uithang ,auto's keur,wat probeer te leermeesteren en stekdingen doe.

blauweaaf
Lid
Lid

ma 14 mar, 2016 13:13

Jammer! Nog geduld hebben dus...
Prius 2 van 2007 met ongeveer 160.000 km

Morgoth
Actief Lid
Actief Lid

ma 14 mar, 2016 16:15

breinonline schreef:Nou, dat vind ik niet terecht Morgoth. Jij begon met delen van je betoog in hoofdletters te schrijven, wat ik opvat als direct op de man spelen...
Ik had ook èxact en láten kunnen typen alleen kon ik de accenten om de klemtoon te leggen niet vinden op de telefoon. Daarom maar met hoofdletters getypt. Ik vind het nog steeds nergens op slaan om zo als door een adder gebeten te reageren als ik op een normaal bedoelde manier reageer. Waarom zou ik in vredesnaam iemand hierover willen aanvallen? Slaat toch nergens op?

Ik wilde aangeven dat je, als je een beetje zoekt veel geld kunt besparen op dit soort aankopen en dat het inbouwen zo eenvoudig is dat het (voor de meeste mensen) niet nodig is om het voor veel geld bij een garage te laten doen.

Maar laat maar zitten.

breinonline
Actief Lid
Actief Lid

ma 14 mar, 2016 17:32

Je geeft aan dat je bedoelde op een normale manier te reageren, maar dat is dus niet hoe het op mij (en blijkbaar ook anderen) is overgekomen. Op hoe het overkomt, wordt dan vervolgens weer gereageerd. Dat jij, omdat je het goed bedoelde, je niet kan vinden in die reacties, dat snap ik. Communicatie op papier is nu eenmaal gebrekkig doordat de ontvanger het op zijn manier kan interpreteren, zonder intonatie, directe feedback en non-verbale communicatie. Leerpuntje voor alle partijen?
Burnerchief schreef:Wel de lampen waren binnen.
Ik heb ze gemonteerd en voor de koplampafsteller gezet....
En daarna er weer uit gehaald.
Nu discussie met verkoper maar via ebay en paypal kom je daar altijd uit :mrgreen:
Deze set maar ff links laat liggen dus,een bak met strooilicht en niet fatsoenlijk af te stellen
Misschien moet je voor de lumileds set van kardinaal simomis gaan?

Elec_Hybrid_Fan
Actief Lid
Actief Lid
Auto: Toyota Auris TS

ma 14 mar, 2016 17:35

breinonline schreef:Leerpuntje voor alle partijen?
+1
11 september 2015: Toyota Auris TS uit 2013 1:21 (zomer) 1:19 (winter)

2006 - 2014: Peugeot 307 SW uit 2003 1:13

Plaats reactie

Terug naar “Prius 2 - Exterieur”

• Informatie