Alcantara of geheel leer

Alles wat te maken heeft met het interieur, stoelen, bekleding, etc.
Strietboy

vr 05 nov, 2010 15:18

Zijn er al mensen die in een Auris rijden en ook de in dubio zaten tussen Alcantara en geheel leer?
Waar zijn jullie uiteindelijk voor gegaan....

oeroe

vr 05 nov, 2010 19:45

alcantara, bij de exec zit t erop, en als je leer wil met stoelverwarming tik je er weer 2.500 bij?

Strietboy

vr 05 nov, 2010 22:36

klopt maar kan ook gaan voor de dynamic met navi erop en dan leer.
lees kost 1745 met stoelverwarming.

kan dan alleen geen xenon bestellen (kan ik eventueel aftermarket laten plaatsen)

oeroe

za 06 nov, 2010 17:49

weet niet of aftermarket al een optie is om te doen bij toyota of een andere dealer?

Jwv

zo 07 nov, 2010 19:12

Strietboy schreef:klopt maar kan ook gaan voor de dynamic met navi erop en dan leer.
lees kost 1745 met stoelverwarming.

kan dan alleen geen xenon bestellen (kan ik eventueel aftermarket laten plaatsen)
Klopt, wilde eerst de Executive, verkoper vroeg me meteen waarom ik niet voor Dynamic + navi ging omdat dat afgezien van bekleding en optie op xenon het enige verschil is.
Heb nog getwijfeld over het leer, maar vond het de meerprijs niet waard, ook omdat de stoelverwarming er dan ook nog bijkomt. Tussen Alcantara en de standaardbekleding heb ik weinig verschil kunnen zien, allebei stof, net wat je mooi vindt.

Nu al helemaal blij dat ik geen leer heb gekozen, m'n Dynamic wordt a.s. dinsdag al geleverd! Dat was anders pas half januari geworden omdat m'n leasemaatschappij na 15 november voor de rest van het jaar geen auto's meer laat leveren.

aww

zo 07 nov, 2010 19:49

Bij xenon aftermarket er wel even op letten dat er sproeiers op zitten voor je lampen.

Strietboy

ma 08 nov, 2010 8:37

We gaan uiteindelijk voor het alcantara (vind het best mooi). Kon van leer geen mooie combi vinden en voorbeelden in een auto stonden er niet.
HIj is in bestelling.

Afwachten...

RemcoZ

vr 07 jan, 2011 14:02

Eind augustus heb ik mijn Auris HSD al besteld, maar door de opties kon deze niet eerder geleverd worden dan begin januari.

Uiteindenlijk heb ik een Dynamic besteld, maar dan wel uitgebreid met een zonnedak en lederen bekleding (icm stoelverwarming). Zelfs na toevoegen van deze opties was het verschil met een Executive nog dusdanig groot dat je daar de komende 4 jaar elk jaar een nieuwe TomTom voor kunt kopen. En door los lederen bekleding te laten inzetten heb je een vrije keuze in kleuren; het alcantara sprak mij persoonlijk ook niet aan. Ik heb er voor gekozen om cognac (bruine) bekleding in deze zwarte Auris te laten zetten.

Sinds ik mijn Auris vandaag heb op gehaald ben ik nog niet in de gelegenheid geweest foto's te maken. Als het weer het toelaat zal ik vanavond eens een poging wagen.

bandiet

zo 09 jan, 2011 20:23

RemcoZ schreef:Ik heb er voor gekozen om cognac (bruine) bekleding in deze zwarte Auris te laten zetten.
MOOI!

mauliboy

zo 09 jan, 2011 21:05

Ik vind de alcantra bekleding van de Auris Executive mooi. In mijn Prius 3 Dynamic eind 2009 had ik wel geheel leer besteld, omdat ik daar in Executive versie het leer te glad vond van structuur.
Toen speciaal de Dynamic gekozen en later leer laten aanbrengen met stoelverwarming.

excivic

di 01 feb, 2011 19:51

Mijn Auris HSD (executive) zal in maart uitgeleverd worden. Het alcantara vind ik prima, echter hier zou geen stoelverwarming bij kunnen, omdat er in de stoffen bekleding geen stoelverwarming kan. Nu heb ik een Honda Civic Hybrid, stoffen bekleding en (jawel) stoelverwarming. Is er al iemand die een auris hsd (executive) heeft met alcantara bekleding en stoelverwarming? Momenteel staat de Toyota dus in bestelling en in maart komen er nog 3 weken (!!!) bij voor de volledige (bijbestelde) volledige leerpakket.

thewizard

di 01 feb, 2011 20:25

Grote onzin, mijn huidige Accord en mijn vorige Civic hadden beide stoffen bekleding, en gewoon stoel verwarming. Ik vind dat wel een groot nadeel dat het niet leverbaar is op stof. Ik vertik het om zoveel geld bij te leggen voor leer (wat ik helemaal niet wil), en dan ook nog extra voor stoelverwarming.

Net zoals 1x tikken, 3x knipperen. 1 simpele relais... Maar niet mogelijk of leverbaar.

Af en toe snap ik niks van de japanners :)...

excivic

wo 02 feb, 2011 15:58

Ondertussen de dealer gesproken en om stoelverwarming achteraf te plaatsen slopen ze de huidige bekleding en dienen deze hierna weer te bekleden. Stof word dus niet aangeboden, maar het is wel mogelijk om alcantara ervoor terug te laten komen. Oftewel; standaard alcantara eruit (gesloopt), verwarming erin, nieuwe alcantara erin 1750 euro verder. Morgen maar eens kijken of er van geheel leder wat moois gemaakt kan worden.

westeneng
Lid
Lid

zo 06 feb, 2011 12:57

Dit is onze keus bij een zwarte Auris
Mooi of niet soms smaken verschillen gelukkig
joop
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

excivic

di 08 feb, 2011 15:23

westeneng schreef:Dit is onze keus bij een zwarte Auris
Mooi of niet soms smaken verschillen gelukkig
joop
Vind ik een mooie optie. Echter de kleur is parel w(h)it (e). Beetje duur geworden, maar van alcantara naar alcantara gegaan incl. stoelverwarming. Gezien de binnenverlichting (meestal blauw) en de lakkleur (wit) stond dit toch het mooist. Het is zonde geld, maar het is lease. Prive absoluut niet gedaan!!

Gesloten

Terug naar “Auris FH 1 - Interieur”

• Informatie