Bagageruimte

Alles wat te maken heeft met het interieur, stoelen, bekleding, etc.
PriOkkie
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: 2012 Plug-In Executive

di 25 jan, 2011 12:14

Sonicfreak schreef:Als je collega een Auris HSD besteld heeft en een kindje verwacht dan neem ik aan dat ze eerst wel gekeken heeft of het allemaal past qua bagageruimte. Dat geeft in ieder geval weer goede hoop!
Ik heb net gevraagd of ze daar iets over weet. Haar antwoord: "Volgens de verkoper wel, maar zelf twijfel ik".

Trek dus geen voorbarige conclusies, over een paar weken weten we het.
Afbeelding Plug-In Prius Executive 2012
Afbeelding Nazca Fuego 2008

Sonicfreak

di 25 jan, 2011 13:23

PriOkkie schreef:Ik heb net gevraagd of ze daar iets over weet. Haar antwoord: "Volgens de verkoper wel, maar zelf twijfel ik".

Bedankt voor het navragen. Ik ga er ondertussen nog eens goed over nadenken. De verkoper in de babyzaak gaf ook aan dat een kinderwagen wel zou moeten passen. Het past volgens hem zelfs in een Aygo (al zal dat niet overhouden) en die heeft weer minder bagageruimte dan de Auris HSD.

prius4ever

di 25 jan, 2011 14:23

Sonicfreak schreef:
PriOkkie schreef:Ik heb net gevraagd of ze daar iets over weet. Haar antwoord: "Volgens de verkoper wel, maar zelf twijfel ik".

Bedankt voor het navragen. Ik ga er ondertussen nog eens goed over nadenken. De verkoper in de babyzaak gaf ook aan dat een kinderwagen wel zou moeten passen. Het past volgens hem zelfs in een Aygo (al zal dat niet overhouden) en die heeft weer minder bagageruimte dan de Auris HSD.
Ik neem aan dat je met kinderwagen geen buggy bedoelt maar eentje met een bak of zitje.

Je kunt naar mijn mening niet afgaan op iemnad die zegt dat een kinderwagen wel zal passen.
Volgens mij hangt het er sterk vanaf welke kinderwagen je hebt.
Je hebt zo veel soorten.
De ene past nu eenmaal beter dan de andere.:?
En als je de bak er nog op hebt moet je die er ook nog bij zien kwijt te raken.
Enige manier om zekerheid te krijgen is volgens mij om met je kinderwagen naar de dealer te gaan en te passen!

prius4ever

di 25 jan, 2011 14:24

prius4ever schreef: Enige manier om zekerheid te krijgen is volgens mij om met je kinderwagen naar de dealer te gaan en te passen!
Dat hebben wij destijds ook gedaan met de auto van mijn vrouw (Fiat Punto) en het paste allemaal maar net :wink:

Sonicfreak

di 25 jan, 2011 14:58

prius4ever schreef:Enige manier om zekerheid te krijgen is volgens mij om met je kinderwagen naar de dealer te gaan en te passen!
Dat lijkt mij ook de beste manier, ware het niet dat ik nog geen kinderwagen heb :) Het gaat trouwens alleen om de kinderwagen zonder de wieg. De wieg zou je eventueel nog los op de achterbank naast de kinderstoel kunnen plaatsen. En inderdaad er zijn vele soorten en maten kinderwagens te koop. Mocht het zover zijn en ik zou dan een Auris HSD hebben dan kies ik natuurlijk voor een wat kleinere kinderwagen.

htm

di 25 jan, 2011 15:40

Krijg over 2 weken mijn auris (hopelijk) en dan zal ik de bugaboo van mijn zus er eens op loslaten... Zodra ik meer weet hoor je van me... Grtz Bart

Arjan
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer

di 25 jan, 2011 16:38

Sonicfreak schreef:

En de Aygo is gelijk aan onze 'oude' Citroen C1 :wink:
Wij hebben in de C1, met onze twee dochters gereden en dat ging ook goed.
Dus denk in de Auris zeker hoor :wink:
Nissan Micra K11 1.3 ncvt automaat 04-2000 zwart

Afbeelding

Sonicfreak

di 25 jan, 2011 17:34

Arjan schreef:En de Aygo is gelijk aan onze 'oude' Citroen C1 :wink:
Wij hebben in de C1, met onze twee dochters gereden en dat ging ook goed.
Dus denk in de Auris zeker hoor :wink:
Ook met de kinderwagen in de bagageruimte? Als dat zo is dan heeft jouw informatie mij erg goed op weg geholpen.

Leuk om te zien dat iedereen zo goed meedenkt en dingen na wil vragen/uit wil proberen. Alvast hartelijk dank daarvoor.

Arjan
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer

di 25 jan, 2011 17:42

Ja ook in de bagageruimte, wel uit elkaar gehaald.
Dus de wielen eraf, en geheel ingeklapt.
Ging net, maar dat was genoeg :wink:
Maar moet wel zeggen, dat niet alle kinderwagens in de C1 zullen passen.
Dus meten is weten :wink:
Nissan Micra K11 1.3 ncvt automaat 04-2000 zwart

Afbeelding

Sonicfreak

wo 26 jan, 2011 7:51

Bedankt voor je antwoord. Ik denk dat de Auris HSD toch een serieuze kandidaat is als ik dit zo lees :) Als een kinderwagen in de C1 past dan moet het in de Auris HSD ook wel lukken. Mocht het zover zijn dan ga ik natuurlijk van te voren wel uitzoeken welke kinderwagen het beste gaat passen (meten is weten inderdaad).

bandiet

wo 26 jan, 2011 7:58

Beetje offtopic wat betreft de kinderwagen. Wij gaan zaterdag op vakantie naar de wintersport. Ik heb gister getest wat ik extra in de kofferbak kan hebben, als ik de piepschuimen bak met krik en bandenrep. setje eruit haal. Dan passen er twee kleinere weekendtassen, of trollys in, of 1 grotere. Ik ervaar deze ruimte iets kleiner als bij de P3.

Gr. Diederik

Sonicfreak

wo 26 jan, 2011 10:50

bandiet schreef:Beetje offtopic wat betreft de kinderwagen. Wij gaan zaterdag op vakantie naar de wintersport. Ik heb gister getest wat ik extra in de kofferbak kan hebben, als ik de piepschuimen bak met krik en bandenrep. setje eruit haal. Dan passen er twee kleinere weekendtassen, of trollys in, of 1 grotere. Ik ervaar deze ruimte iets kleiner als bij de P3.

Gr. Diederik
Dat is ook nog wel een idee. Gewoon de piepschuimen bak met krik en bandenreparatie setje thuis laten. Op die manier krijg ik ook weer wat extra bagageruimte. Het is een lease auto dus mocht ik onverhoopt een lekke band krijgen dan kan ik pechhulp bellen (overigens heb ik daar in 4 jaar tijd nog geen gebruik van hoeven maken).

frafie55
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Auris Touring-Dyn. zwart

wo 26 jan, 2011 11:43

Sonicfreak schreef:Gewoon de piepschuimen bak met krik en bandenreparatie setje thuis laten. Het is een lease auto dus mocht ik onverhoopt een lekke band krijgen dan kan ik pechhulp bellen.
Meen je dat?

Frans
Prius 2 - Comfort - Robijnrood
Prius 3 - Executive - Pearl white
Uiterst tevreden over de Toyota Hybrides Afbeelding

Sonicfreak

wo 26 jan, 2011 12:54

frafie55 schreef:
Sonicfreak schreef:Gewoon de piepschuimen bak met krik en bandenreparatie setje thuis laten. Het is een lease auto dus mocht ik onverhoopt een lekke band krijgen dan kan ik pechhulp bellen.
Meen je dat?

Frans
Ja, waarom niet? Volgens mij zit pechhulp bij het leasecontract inbegrepen. Een collega van mij heeft pechhulp ook een keer gebeld toen hij een lekke band had. Kwam men gewoon voor langs.
Bovendien is de bandenreparatie set niet echt handig als ik dat zo lees hier op het forum. viewtopic.php?f=89&t=4544

bandiet

wo 26 jan, 2011 13:34

Voor mij is het ook een leasewagen, maar ik laat die spulle niet thuis staan. Oke, als ik een lekke band krijg bel ik ook wel met de hulpdienst, maar zeker op vakantie wil ik die spullen wel bij me hebben. Dus die gaan los tussen de andere bagage.

Gr. Diederik

Gesloten

Terug naar “Auris FH 1 - Interieur”

• Informatie