met zonnenbril op olievlekken op displays

Alles wat te maken heeft met het interieur, stoelen, bekleding, etc.
Gesloten
webbiker

do 03 mar, 2011 18:19

ik heb als het zonnig is een zonnebril op met gepolariseerde glazen (Rayban).
maar dan zie ik op de displays van zowel de radio als de airco en de digitaledisplays in de tellers olie vlekken :x .
is er iemand die dit ook gemerkt heeft en mischien een oplossing weet, ik hou me aanbevolen......

stinkie

do 03 mar, 2011 19:04

Daar kan je niets tegen doen. Dat ligt aan je brilleglazen. Ik heb een Oakley met polarized glazen en heb dat verschijnsel ook. By the way, die vlekken zie je ook in het glas van je zonnedak!!!

webbiker

ma 07 mar, 2011 16:46

Dat is jammer :cry: , mischien een goedkope bril proberen.
Bedankt voor je reactie.

stinkie

ma 07 mar, 2011 18:20

Graag gedaan hoor.... :D

parrot

ma 07 mar, 2011 23:09

Er zijn ook goede zonnebrillen zonder gepolariseerde glazen. Sterker nog, echt goede merken hebben de keus uit gepolariseerd of niet. Heb zelf Serengeti's Gepolariseerd voor buiten en ongepolariseerd voor in de auto. Geven ook een veel scherper zicht bij mist!

webbiker

di 08 mar, 2011 15:20

parrot schreef:Er zijn ook goede zonnebrillen zonder gepolariseerde glazen. Sterker nog, echt goede merken hebben de keus uit gepolariseerd of niet. Heb zelf Serengeti's Gepolariseerd voor buiten en ongepolariseerd voor in de auto. Geven ook een veel scherper zicht bij mist!
ik ga wel een beetje expirimenteren, maar het is niet handig om meerdere brillen of sets glazen mee te moeten nemen.

parrot

di 08 mar, 2011 22:21

Mijn autorij zonnebril zit vast in de auto (in elke auto één) en mijn buiten de auto bril draag ik bij me. Zo heb ik het beste uit beide werelden en toch maar 1 bril bij me.

webbiker

ma 14 mar, 2011 15:33

Ja dat is natuurlijk ook een optie........

stinkie

ma 14 mar, 2011 19:38

parrot schreef:Er zijn ook goede zonnebrillen zonder gepolariseerde glazen. Sterker nog, echt goede merken hebben de keus uit gepolariseerd of niet. Heb zelf Serengeti's Gepolariseerd voor buiten en ongepolariseerd voor in de auto. Geven ook een veel scherper zicht bij mist!
Wil jij zeggen dat Rayban en Oakley goedkope merken zijn dan?

parrot

ma 14 mar, 2011 21:29

Oakley positioneert zich als sportmerk en heeft zijn zonnebrillen daarop aangepast. Buiten de auto (en vliegtuig..) wordt meestal gepolariseerd geadviseerd om zo min mogelijk schadelijk licht in de ogen te krijgen. Als je in je auto of vliegtuig zit is dit echter een nadeel ipv een voordeel. Serengeti (echt glas!) heeft beide en kan zelfs op sterkte gemaakt worden. Ook Ray Ban had dat, het was immers een merk voor piloten! Ray Ban is echter geen onderdeel meer van Bausch & Lomb maar van een Italiaans mode brillen merk en heeft sindsdien meer mode gerichte brillen dan brillen die uitblinken in specificaties.

Daarmee zijn ze en niet goedkoop en niet slecht maar meer geschikt voor mode dan voor auto rijden of vliegen...

Al eens op van Bommels en marathon gelopen of je Nike's onder een 3-delig pak gedragen? Zo is het met zonnebrillen ook, mode, prijs en specifieke kwaliteit gaan niet altijd samen. En iedereeen kan kiezen wat hem/haar het beste past gelukkig.

webbiker

wo 16 mar, 2011 19:05

Ik heb nog eens gezocht in de kast ,en wat blijkt ik heb nog een oudere Rayban met niet gepolariseerde glazen dus probleem opgelost :D .
mvg Paul...

parrot

wo 16 mar, 2011 21:45

Kijk dat bedoel ik dus! Slimme actie & goede bril. Niet alle vooruitgang is een verbetering & en wie bewaart die heeft wat.....

stinkie

do 17 mar, 2011 9:26

parrot schreef:Oakley positioneert zich als sportmerk en heeft zijn zonnebrillen daarop aangepast. Buiten de auto (en vliegtuig..) wordt meestal gepolariseerd geadviseerd om zo min mogelijk schadelijk licht in de ogen te krijgen. Als je in je auto of vliegtuig zit is dit echter een nadeel ipv een voordeel. Serengeti (echt glas!) heeft beide en kan zelfs op sterkte gemaakt worden. Ook Ray Ban had dat, het was immers een merk voor piloten! Ray Ban is echter geen onderdeel meer van Bausch & Lomb maar van een Italiaans mode brillen merk en heeft sindsdien meer mode gerichte brillen dan brillen die uitblinken in specificaties.

Daarmee zijn ze en niet goedkoop en niet slecht maar meer geschikt voor mode dan voor auto rijden of vliegen...

Al eens op van Bommels en marathon gelopen of je Nike's onder een 3-delig pak gedragen? Zo is het met zonnebrillen ook, mode, prijs en specifieke kwaliteit gaan niet altijd samen. En iedereeen kan kiezen wat hem/haar het beste past gelukkig.
Beste Parrot,

Oakley levert alle duurder modellen in normaal en gepolariseerd glas. Tevens kan je elke model Oakley op sterkte laten maken, sterker nog, ik heb een op sterkte gemaakt Oakley, normaal en zonnebril. Kijk maar eens op de site van Oakley......

Gr Ton

webbiker

do 17 mar, 2011 16:06

Jongens geen ruzie maken, elk a merk heeft betaalbare en top brilllen.
daar was mijn vraag niet voor bedoeld, de een vind merk ... super en de ander weer een ander merk.
ieder zijn meug toch? :|

Gesloten

Terug naar “Auris FH 1 - Interieur”

• Informatie