Matzwarte cq donkergrijze velgen

Alles wat te maken heeft met de buitenkant, lak, vormgeving, afwerking, etc.
htm

ma 24 jan, 2011 12:00

Hallo, ik zag gisteren een pearl white auris rijden met donkere velgen eronder. Vind dit bij nader inzien toch wel erg sjiek staan en als ze vies worden valt het minder op. Nu is mijn vraag weet iemand hoe deze velgen heten, of je verschillende modellen hebt, in welke maten deze er zijn en waar je ze kan kopen? Bij voorbaat dank, Bart.

prius4ever

ma 24 jan, 2011 12:47

htm schreef:Hallo, ik zag gisteren een pearl white auris rijden met donkere velgen eronder. Vind dit bij nader inzien toch wel erg sjiek staan en als ze vies worden valt het minder op. Nu is mijn vraag weet iemand hoe deze velgen heten, of je verschillende modellen hebt, in welke maten deze er zijn en waar je ze kan kopen? Bij voorbaat dank, Bart.
Waarschijnlijk waren het de 17 inch Iguan velgen.

http://postimage.org/image/32kgzqy90/

Bandenmaat 215/45/17.
Deze kun je gewoon bij de dealer bestellen.

htm

ma 24 jan, 2011 13:26

Yep, dit zullen ze wel moeten zijn. Bedankt prius4ever. Nu maar eens kjken wat dit geintje me zal gaan kosten.

htm

ma 24 jan, 2011 13:48

Ai, 1600 euries is nog een hoop geld. Weet iemand of deze velgen ook ergens anders te koop zijn buiten de toyotadealer? Bart

celina379379
Actief Lid
Actief Lid

ma 24 jan, 2011 14:46

htm schreef:Ai, 1600 euries is nog een hoop geld. Weet iemand of deze velgen ook ergens anders te koop zijn buiten de toyotadealer? Bart
Kijk eens naar Borbet Alu velgen, stuk goedkoper en ook hardstikke mooi (vind ik 8) ).

Mar.
PII SE Jade Green - 2005 tot april 2010.
PIII Comfort Abyss Grey vanaf april 2010.

htm

ma 24 jan, 2011 14:52

Zal ook eens naar borbet en andere merken kijken ja, ik vind in ieder geval donkere velgen i.c.m. pearl white erg mooi :mrgreen:

bmw
Lid
Lid

ma 24 jan, 2011 15:53

Iguan velgen staan gewoon in de officiele accessoireprijslijst (die bij de Auris brochure zit) voor 932 Euro.
Ik heb ze zelf ook besteld bij mij Auris Hybrid. De originele banden worden overgezet en de originele velgen krijg ik er (uiteraard) bij. Wellicht gebruik ik die later voor winterbanden.
Mijn Pure White Auris Executive krijg ik donderdag geleverd. Ik kan eventueel dan wel foto's plaatsen.
Toyota Auris FH2 Dynamic 2015 - Pure White - Orion 16" wheels

Japanese Power
Actief Lid
Actief Lid

ma 24 jan, 2011 16:19

Heb zelf 17" 215 Brock-velgen onder m'n pearl White Prius, zie topic viewtopic.php?f=23&t=4041

htm

ma 24 jan, 2011 16:22

Hoi bmw, ik heb een aspiration besteld dus daar zit standaard 15 inch op. En die iguan velgen zijn er alleen in 17 inch geloof ik dus dan heb ik ook sowiezo banden nodig. Ik zal daarom eerst maar die 15 inch oprijden en er later dit jaar winterbanden opgooien. Ik heb dus nog even de tijd om rond te kijken of ik niet via een andere weg aan die donkere mak iguan velgen kan komen (voor een mooier prijsje). Ennuh foto's zijn altijd welkom!

htm

ma 24 jan, 2011 16:31

Johan Broer schreef:Heb zelf 17" 215 Brock-velgen onder m'n pearl White Prius, zie topic viewtopic.php?f=23&t=4041
Dat zijn ook hele mooie velgen johan, staat 'm goed. Zal op een auris ook niet misstaan waarschijnlijk. Heb je enig idee of ze er ook in antraciet of matzwart zijn? Bart

TuuT

ma 24 jan, 2011 17:53

Ik rijdt op borbets, goedkoop en mooi... Vind ik

Japanese Power
Actief Lid
Actief Lid

ma 24 jan, 2011 22:03

htm schreef:Heb je enig idee of ze er ook in antraciet of matzwart zijn?
Als ik de actuele modellen bekijk niet: http://www.kscimport.nl/index.php?id=Brock&mtpid=94
Maar er zijn zoveel merken, dat wordt en leuk uitzoekwerkje.

htm

di 25 jan, 2011 16:21

http://www.hoogendoornwheels.nl/aanbieding-lv5

Ik heb deze borbet velg gevonden die ik mooi vind en wel wat weg heeft van de iguan velg. En het scheelt behoorlijk wat euries, 750€ voor deze velgen MET banden. Er zullen geen michelins op liggen voor die prijs, maar toch. Nu lees ik hier op het forum wel eens wat over steek en et-waarden waar ik geen kaas van heb gegeten. Waar moet ik op letten om te zien of deze velg op mijn auris full hybrid past?

Grtz Bart

bandiet

di 25 jan, 2011 20:04

Ik zou niet gaan besparen op de band. Er zijn meerdere merken die net zo goed zijn als Michelin, maar er zijn er ook genoeg die dat niet zijn.

Gr. Diederik

htm

wo 26 jan, 2011 15:55

bandiet schreef:Ik zou niet gaan besparen op de band. Er zijn meerdere merken die net zo goed zijn als Michelin, maar er zijn er ook genoeg die dat niet zijn.

Gr. Diederik

Banden daar heb ik nog wel enigzins verstand van. Het gaat mij er meer om hoe ik erachter kom of deze velg op mijn auris past.
Dat er 5-gaats op moet daar was ik wel achter maar termen als steek en et-waarden is voor mij abacadabra.

Grtz Bart

Gesloten

Terug naar “Auris FH 1 - Exterieur”

• Informatie