mwaah

Alles wat te maken heeft met de buitenkant, lak, vormgeving, afwerking, etc.
Gesloten
Olaf
Actief Lid
Actief Lid

vr 02 sep, 2011 13:05

Ik heb hier als Priuspiloot natuurlijk niets te zoeken.
Maar wat ik toch wel kwijt wil is dat me opvalt dat de Auris Hybride er (in mijn ogen) veel sulliger uitziet dan de oorspronkelijke Auris. Die reflectortjes bijvoorbeeld achterop doen het net even niet goed. Velgen?? Ik weet het gewoon niet. Ben ik nou de enige?

N.B. ik meld dit 'intern' en omdat ik zo graag zie dat ook hybrides er volwassen uitzien, wat ze gewoon verdienen en wat gewoon heel goed kan.

PriOkkie
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: 2012 Plug-In Executive

vr 02 sep, 2011 13:13

Japanners hebben nog nooit auto's gemaakt die er uitzien als Duitsers, dus waarom zou de Auris er wel zo uit moeten zien?

Ik heb namelijk de sterke indruk dat de duitse autobouwers op dit moment het modebeeld bepalen. Audi komt met "boze ogen, grote bek", de fransen volgen. Jappanners niet en ja, die zijn dan natuurlijk "lelijk".

Weet je, ik vind de Prius 2 met de dag mooier worden. ;-)
Afbeelding Plug-In Prius Executive 2012
Afbeelding Nazca Fuego 2008

Arjan
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer

vr 02 sep, 2011 13:52

PriOkkie schreef:
Weet je, ik vind de Prius 2 met de dag mooier worden. ;-)
+1 :D
Nissan Micra K11 1.3 ncvt automaat 04-2000 zwart

Afbeelding

gelukgehad
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Prius 2 BE 2008

vr 02 sep, 2011 14:09

+ 2 :D
Prius II BE reflective blue 06-2008.>183.000 Km

Frank2b
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Lexus GS 450h President

vr 02 sep, 2011 15:09

Ik rij nu al jaren een PII maar mooi is niet het eerste wat bij mij in gedachten komt... :lol:
Nu: Lexus GS450h President Zilver
Voorheen: Prius BE 2005 GREEN(-ish...)

"In terms of practicality, there is no more rational car on Earth than the Prius." Dan Neil

thewizard

vr 02 sep, 2011 15:23

Ik vind juist van niet, ik vind de oude Auris veel oubolliger, en persoonlijk vind ik de Prius "minder mooi" dan de Auris.

Smaken verschillen nou eenmaal ;)

elvis

vr 02 sep, 2011 16:21

thewizard schreef:Ik vind juist van niet, ik vind de oude Auris veel oubolliger, en persoonlijk vind ik de Prius "minder mooi" dan de Auris.

Smaken verschillen nou eenmaal ;)
Eens. Vooral de ledlampjes vooraan maken hem een stuk strakker. Tevens zijn de achterlichten ook wat strakker getrokken vind ik.

Arjan
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer

vr 02 sep, 2011 17:46

Frank2b schreef:Ik rij nu al jaren een PII maar mooi is niet het eerste wat bij mij in gedachten komt... :lol:
Dan ga je er toch niet in rijden? :) :wink:
Nissan Micra K11 1.3 ncvt automaat 04-2000 zwart

Afbeelding

Frank2b
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Lexus GS 450h President

vr 02 sep, 2011 20:48

Arjan schreef:
Frank2b schreef:Ik rij nu al jaren een PII maar mooi is niet het eerste wat bij mij in gedachten komt... :lol:
Dan ga je er toch niet in rijden? :) :wink:
Waarom niet? Hoe de Prius er van buiten uitziet, heeft als argument voor mij weinig waarde.
Het gaat mij vooral om de combinatie brandstofverbruik (gering), ruimte (ruim voldoende) en betrouwbaarheid (No-fail technology).
Ik vergeef de wagen dan zelfs het matige rijgedrag. 8)
Nu: Lexus GS450h President Zilver
Voorheen: Prius BE 2005 GREEN(-ish...)

"In terms of practicality, there is no more rational car on Earth than the Prius." Dan Neil

kleijson
Lid
Lid

vr 02 sep, 2011 20:56

Ook ik heb moeten wennen aan de Prius II. Maar eigenlijk als ik zo naar de auto kijk vindt ik deze auto een sjieke uitstraling hebben.
Volgens mij is het ook geen auto voor mensen die snel en flitsend te voorschijn willen komen. Hoewel mij nog steeds verbaast dat hij bij een stoplicht echt weg kan sprinten. Dit trekt natuurlijk je gemiddelde drastisch naar beneden.
Prius II Tech edition 2009. "ik heb het priusvirus gekregen, hoop dat ik nooit meer beter wordt ;-) "

Requim

za 03 sep, 2011 17:08

Ligt er ook een beetje aan in welke kleur je de Auris Hybrid neemt. Ik vind deze auto namelijk heel gevoelig voor welke kleur je deze neemt. De Auris Hybrid in Pearl White, antraciete 17 inch Iguan velgen en Privacy Glass vind ik er toch mooi uitzien en absoluut niet sullig uitzien.

gfx

zo 04 sep, 2011 12:54

Persoonlijk vind ik donkerblauw geen mooie kleur voor een Auris, dat zegt iets over de vormgeving, mooiere auto's doen het goed in iedere kleur :)
Nu is de kleurkeuze bij de Hybride erg beperkt. Ook andere japanse merken zoals Mazda hebben daar last van, de 6 is in geen enkele fatsoenlijke kleur te krijgen, grijsmetalic met een paarse gloed brrr.

De achterbumber met de ronde reflectoren blijft een minpuntje. De nieuwe Yaris ziet er wel netjes uit dus er is hoop voor de toekomst.
De Auris zelf bevalt prima. De Prius III zou met gewone rode achterlichten er m.i. al beter uitzien.

Gesloten

Terug naar “Auris FH 1 - Exterieur”

• Informatie