TNS350 BT streaming Samsung Galaxy S2

Navigatie / Bluetooth / GSM / etc. - Uw vragen, antwoorden en tips m.b.t. al die electronische systemen die een Auris Full Hybrid 1 rijk is.
Gesloten
bandiet

do 01 dec, 2011 7:55

Beste mensen,

Ik heb sinds dinsdag een nieuwe Auris met een TNS350 audio systeem. BT koppeling met mijn SGS2 werkt super en ook BT audio streaming gaat goed. Als ik voor deze functie kies, wordt er op mijn telefoon automatisch het programma "Muziek" opgestart. Kan ik dit ook veranderen op mijn telefoon zodat Winamp wordt opgestart?
Of hoort deze vraag niet thuis op dit forum?

Gr. Diederik

PriOkkie
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: 2012 Plug-In Executive

do 01 dec, 2011 10:44

Ik denk inderdaad dat je meer kans maakt op een Android of Galaxy S2 forum. Dit gaat over een telefooninstelling.

Neemt niet weg dat ik wel nieuwsgierig ben naar het antwoord. Ik heb een prachtige houder voor mijn S2 en iedere keer dat ik hem daarin stop, schiet ie in dat irritante Voice Commando menu. Als ik vandaaruit naar Muziek toe wil, start ie dat ingebouwde excuus voor een mediaplayer. Ik wil daar liever Poweramp onder hebben. Of helemaal niet die Voice Commando's opstarten. Maar het schijnt dat dat alleen met tooltjes kan die alleen werken als ie geroot is.

Kortom, ik moet dat ook nog eens uitzoeken.
Afbeelding Plug-In Prius Executive 2012
Afbeelding Nazca Fuego 2008

elvis

do 01 dec, 2011 15:32

bandiet schreef:Beste mensen,

Ik heb sinds dinsdag een nieuwe Auris met een TNS350 audio systeem. BT koppeling met mijn SGS2 werkt super en ook BT audio streaming gaat goed. Als ik voor deze functie kies, wordt er op mijn telefoon automatisch het programma "Muziek" opgestart. Kan ik dit ook veranderen op mijn telefoon zodat Winamp wordt opgestart?
Gr. Diederik
Als Winamp de default is voor muziek zal hij die starten. Dit kun je doen door een mp3tje te openen via een file explorer. Dan zie je wat de default is. Mocht er geen default zijn dan vraagt hij dat aan jou. Wil je defaults wissen, dan moet je naar instellingen > applicaties > standaard wissen (of zoiets dergelijks).

bandiet

vr 02 dec, 2011 7:30

Dank voor de tip. Heb het ingesteld. Vanmiddag in de auto naar huis maar eens kijken of het werkt.

Wat ik al wel gezien heb is dat als ik de applicatie Muziek gebruik ik wel informatie over titel en artiest in het scherm van de TNS350 krijg en als ik Winamp gebruik, zie ik dit niet.

Gr. Diederik

elvis

vr 02 dec, 2011 9:56

bandiet schreef:Dank voor de tip. Heb het ingesteld. Vanmiddag in de auto naar huis maar eens kijken of het werkt.

Wat ik al wel gezien heb is dat als ik de applicatie Muziek gebruik ik wel informatie over titel en artiest in het scherm van de TNS350 krijg en als ik Winamp gebruik, zie ik dit niet.

Gr. Diederik
Dat laatste ligt echt aan de app zelf. Die moet die informatie zelf doorsturen, ik heb dat met Android zelf nog niet gezien. iOs doet dit wel mooi!

PriOkkie
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: 2012 Plug-In Executive

vr 02 dec, 2011 10:58

Bij mij heeft de tip niet gewerkt. Vanuit de "Voice Talk" wordt nog steeds de standaard muziekplayer opgestart.
Afbeelding Plug-In Prius Executive 2012
Afbeelding Nazca Fuego 2008

bandiet

vr 09 dec, 2011 11:33

Gisteravond gemerkt dat wanneer ik eerst Winamp opstart en daarna source op BT zet, het systeem ook gebruik maakt van Winamp. Nu moet ik nog uitvogelen hoe ik winamp instel dat artiest en titel in het scherm van de radio komen te staan.

Gr. Diederik

Gesloten

Terug naar “Auris FH 1 - Helpdesk”

• Informatie