Windows Phone 7 alleen muziek

Navigatie / Bluetooth / GSM / etc. - Uw vragen, antwoorden en tips m.b.t. al die electronische systemen die een Auris Full Hybrid 1 rijk is.
Gesloten
sf21

do 19 apr, 2012 10:15

Hi,

Ik heb een windows phone 7 telefoon. Als ik hem verbind (bluetooth) met mijn full map navigatie (executive edition) dan kan ik alleen muziek afspelen op de radio maar niet bellen. Doe ik iets fout? Hij geeft aan dat er geen telefoon is verbonden.

Stefan

Camille Schyns
Actief Lid
Actief Lid

do 19 apr, 2012 11:23

Welk navi-systeem heb je?
Bij mijn HDD in combinatie met een simpele Nokia of HTC smartphone, komt de verbinding automatisch tot stand en gaat bellen of gebeld worden bóven de audio, die ik dan wel uitsluitend van radio of HDD/CD haal. De HDD onderbreekt de muziek om bellen mogelijk te maken.
P3 Dynamic pearl white 2011. Gemiddeld verbruik 4,25 L
Yaris Hybride Dynamic 2015 avant-garde bronze metallic.
MGB, bronze yellow 1973. Gemiddeld verbruik 9 à 10 L
MG TD, zwart 1952. Gemiddeld verbruik 9 à 10 L

elvis

do 19 apr, 2012 11:23

sf21 schreef:Hi,

Ik heb een windows phone 7 telefoon. Als ik hem verbind (bluetooth) met mijn full map navigatie (executive edition) dan kan ik alleen muziek afspelen op de radio maar niet bellen. Doe ik iets fout? Hij geeft aan dat er geen telefoon is verbonden.

Stefan
Je moet twee dingen doen. De telefoon koppelen en de muziekspeler koppelen. Blijkbaar heb je alleen het laatste gedaan. Het duurde bij mij ook even tot ik het door had.

ginrin
Lid/donateur
Lid/donateur

do 19 apr, 2012 18:12

Inderdaad beide koppelen, al is het hetzelfde apparaat. Bij mij heeft dat tot nadeel dat ik regelmatig mijn contactpersonen opnieuw moet uploaden, fluitje van een cent, maar de spraaklabels ben ik dan ook kwijt en da's minder. Hopelijk blijft jou dat bespaard.

Joop

Gesloten

Terug naar “Auris FH 1 - Helpdesk”

• Informatie