Nieuwe versie Touch & Go plus

Navigatie / Bluetooth / GSM / etc. - Uw vragen, antwoorden en tips m.b.t. al die electronische systemen die een Auris Full Hybrid 1 rijk is.
Gesloten
SilverVision
Lid
Lid

ma 25 feb, 2013 11:42

Sinds dit weekend is er een nieuwe update beschikbaar voor de Touch & Go plus. Ik neem aan dat deze update ook geschikt is voor de Touch & Go en de Touch Pro. De actuele softwareversie is nu 2.7.4H en van de Kaart ID: EUH20121019.

Het updaten via de Toyota Toolbox ging zonder problemen maar het duurt wel enige tijd voordat de update op een USB-stick staat. Tip: Gebruik wel op zijn minst een 8GB USB-stick zoals Toyota ook aangeeft en geen 4GB zoals ik deed want dan kun je het een tweede keer uitvoeren. Trouwens duurt het update van de Touch & Go plus zelf ook een behoorlijke tijd ongeveer 45 minuten en het is geen pretje om met deze temperaturen in een auto te zitten. Overigens heb ik na het updaten opnieuw een fingerprint op de USB-stick gekopieerd en deze nog een keer gecontroleerd met de Toyota Toolbox. Volgens de Toolbox was er een belangrijke update beschikbaar die heb ik toen ook maar meteen geïnstalleerd. Wat er precies allemaal gewijzigd is heb ik nog niet kunnen ontdekken behalve dan dat er op mijn vaste route naar het werk andere afbeeldingen getoond worden bij de rijbaanbegeleiding (Nee, normaal heb ik geen navigatie nodig om op het werk te komen maar je wilt toch e.e.a. uitproberen of er iets veranderd is :D ).

Gr.

Jack
Toyota Auris II - 1.8 Hybrid Lease Pro, Pearl White, Zwart lederen bekleding, Auris I velgen in kleur “Anodic”
Afbeelding Afbeelding

jjvandenberg
Lid
Lid

ma 25 feb, 2013 14:29

Ook ik heb de nieuwe kaart geïnstalleerd. Ging prima. Daarna heb ik weer een fingerprint op de USB stick gezet en toen ik de USB stick aansloot op de computer gaf hij nog steeds aan dat er een nieuwe kaartupdate aanwezig was.
De software versie die het systeem aangaf was 2.7.4L en het kaart id was EUL20121019. Software en kaart zijn dus goed geinstalleerd. Kennelijk gaat er iets niet goed bij het fingerprint op de USB stick zetten
Auris2 Hybrid sinds februari 2013

SilverVision
Lid
Lid

ma 25 feb, 2013 14:36

Dat de kaartupdate nog steeds aangegeven wordt had ik ook. Maar nadat je de USB-stick met de laatste fingerprint nog een keer aansluit op de computer en daarna bij content gaat kijken krijg je een melding dat alles up-to-date is. Ik moet eerlijk bekijken dat na de laatste update niet meer gekeken heb naar de versie, dit zou inderdaad 2.7.4L kunnen zijn. Ik zal vanmiddag nog eens kijken.

Gr.

Jack
Toyota Auris II - 1.8 Hybrid Lease Pro, Pearl White, Zwart lederen bekleding, Auris I velgen in kleur “Anodic”
Afbeelding Afbeelding

SilverVision
Lid
Lid

ma 25 feb, 2013 18:55

Vanmiddag nog een keer gekeken naar de geïnstalleerde versie en die is 2.7.4H. Opnieuw een fingerprint gemaakt en in Toyota Toolbox gecontroleerd op updates. Volgens Toolbox "Apparaat" zijn er geen updates en is het systeem up-to-date, vreemd... Zou er een verschil qua software kunnen zijn tussen de verschillende Toyota modellen.

Gr.

Jack
Afbeelding Afbeelding

jjvandenberg
Lid
Lid

ma 25 feb, 2013 19:05

het verschil zou kunnen zitten in de verschillende versies. ik heb touch en go. touch en go plus zou anders kunnen zijn.
Auris2 Hybrid sinds februari 2013

SilverVision
Lid
Lid

ma 25 feb, 2013 19:21

Ah, vandaar. Dat zal het dan wel zijn. :D :D :D
Afbeelding Afbeelding

Gesloten

Terug naar “Auris FH 1 - Helpdesk”

• Informatie