Spiegel klapt te ver uit.

Navigatie / Bluetooth / GSM / etc. - Uw vragen, antwoorden en tips m.b.t. al die electronische systemen die een Auris Full Hybrid 1 rijk is.
Gesloten
ToyBoy
Actief Lid
Actief Lid

di 10 dec, 2013 18:23

Gisteren en vandaag gemerkt dat de ingeklapte rechterspiegel na het indrukken van de knop uitklappen niet halverwege in de normaalstand stopt maar helemaal door tot het einde uitklapt. De eerste keer dacht ik dat iemand handmatig de spiegel voorbij de normaalstand had gedrukt. Dit bleek echter niet het geval te zijn, hij gaat automatisch zo ver.

En nu komt het, het is een 'zwevende' storing, hij doet het niet altijd. Zal weer een problem zijn bij de dealer, daar zal hij het natuurlijk niet (meer) doen...
2011 - 2015 Auris I HSD Aspiration 2011, Silver
2015 - ? ? ? Lexus CT200h Luxury Line 2011, Dark Granite Metallic

TonVH
Actief Lid
Actief Lid

di 10 dec, 2013 20:20

Ik heb zoiets 1 maal meegemaakt maar toen was er iemand langs gelopen die tegen de spiegel was gegaan. Vervolgens heb ik hem met de hand ingeklapt en na weer elec. uitklappen nog geen enkele keer een probleem gehad, Mijn conclusie toen was "beetje van slag geraakt".
Prius P3 (Facelift) Executive met bijna alle toeters en (soms iets te veel) piepjes.
Verbruik: eigenlijk geen idee, tevreden zolang het beter dan 1:18 is.

nessio
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Toyota PIP+Auris / BMW 2at

wo 11 dec, 2013 17:44

Bij Toyota nog niet meegemaakt.
Bij BMW wel, spigels moeten gerest worden : Met de hand BEIDE spiegels helemaal uitklappen, dus doorzetten voor bij normaal stand. Daarna met auto knopje laten inklappen. Toen was het weer goed.
Misschien bij Toyota ook zo!
PIP aug 2012 executive arctic blue

Gesloten

Terug naar “Auris FH 1 - Helpdesk”

• Informatie