Remblokken vervangen

Kosten onderhoud, werkzaamheden uitgevoerd door dealer, niet merkgarage of door eigenaar zelf, serviceupdates, onderhoudstips, etc.
CeHaEr
Lid
Lid
Auto: C-HR Hybrid

vr 02 mar, 2018 17:20

Let wel op voor een autoonderdelen24, besteonderdelen.nl of andere autodoc gerelateerde website.. vaak herkenbaar aan de aflopende kortings-teller rechts bovenin. Vaak wel heel goedkoop, ook de merk onderdelen maar er zit een adder onder dat goedkopere gras.

Had ooit voor een van de Toyota´s hier Nipparts remschijven en blokken besteld en voor beide zonder enige communicatie ´vervangend product´ geleverd gekregen. Gelijkwaardige kwaliteit zou het zijn maar je krijgt cheap-ass Stark huismerk opgestuurd. Kan allemaal wel retour en credit na paar weken enzo maar het blijkt bij hun doodnormaal te zijn dat ze de goedkoop geprijsde, goede merken niet op voorraad hebben. Het merk Stark wel.. want die leverancier/importeur zit heeeel toevallig op hetzelfde adres.
Communicatie gaat bij hun vaak via een google vertaler dus bij vragen is het echt feest.
C-HR Hybrid Bitone Plus --- JDM Style

Josje
Lid
Lid
Auto: Auris Hybrid 5 d executive

za 03 mar, 2018 20:27

Ik bestel al vrij lang mijn onderdelen bij Mister Auto en heb nooit klachten over de kwaliteit van de onderdelen. En die sneaky acties van die andere sites, dat doen ze niet bij Mister Auto, zover ik weet.

En je moet ook zelf je verstand gebruiken. Als er staat 'originele remblokken van Brembo voor 5 euro', dan moet er toch een lampje bij je gaan branden?

Plaats reactie

Terug naar “Auris FH 1 - Onderhoud”

• Informatie