Goede Hybrid garage gezocht

Kosten onderhoud, werkzaamheden uitgevoerd door dealer, niet merkgarage of door eigenaar zelf, serviceupdates, onderhoudstips, etc.
Martinbandt
Lid
Lid

vr 05 mei, 2017 23:17

Van der Geest in Ter Aar ( in de buurt van Alphen). Ze zijn erkend Toyota reparateur en hebben zeer ervaren Toyota- monteurs. Goudeerlijk en heel veel kennis en ervaring over de zwakke punten van de verschillende modellen en uitvoeringen. Ik heb daar al meerdere keren een einde- garantie keuring laten doen.
Rav 4 hybrid Dynamic

steve070
Lid
Lid
Auto: Toyota Prius Plus +Hybride

zo 07 mei, 2017 10:00

Mijn vorige prius en de auris van mijn vriendin worden onderhouden door een bevriende toyota monteur die wekelijks bij klust in den haag. Wellicht iets voor je. Anders kun je ook nog naar een garage gaan die aangesloten is bij het Hybride Kennis Centrum.

http://www.hybridekenniscentrum.nl/hybr ... d-bedrijf/

Auris2011
Lid
Lid

do 25 mei, 2017 21:33

Inmiddels heb ik een totaalkeuring bij de ANWB laten uitvoeren op aanraden van verschillende garages.
Uitkomst is een knik in het stuur, wat ik zelf al wist. Ook is er een geluid te horen bij het insturen. Een soort metaal op metaal dat tegen elkaar schuurt. De ANWB denkt aan een probleem met de aandrijving. Heeft iemand hier ervaring mee?

Plaats reactie

Terug naar “Auris FH 1 - Onderhoud”

• Informatie