Update navigatie 6.11.0WH. beschikbaar

Navigatie / Bluetooth / GSM / etc. - Uw vragen, antwoorden en tips m.b.t. al die electronische systemen die een C-HR Hybrid rijk is.
G6-R
Lid
Lid

zo 29 apr, 2018 9:07

holyhead schreef:
za 28 apr, 2018 21:01
Heb tot nu toe 3 nieuwe kaarten gedownload sinds de aanschaf van mijn CHR en dat is tot nu toe vlekkeloos gegaan. Er mankeert niets aan het systeem het is wat traag maar ook niet zo erg. Je moet niet alles geloven wat een verkoper zegt.
ben zelf verder ook zeer tevreden over het systeem, ook met andere merken zal het wel eens wat zijn
Groete JO

TTE

ThijsV

zo 29 apr, 2018 17:19

Helaas, het gaat hier alleen maar over het installeren.
Dat heb ik inmiddels nu 2x gedaan zonder een enkel probleem (gewoon even goed lezen)
Helaas het gebruik daarna is niemand blijkbaar bekend want er is niet een post die het daarover heeft terwijl dat mij een stuk interessanter lijkt.
Maar nogmaals dus “er is een bug” de parkeer app werkt nl niet meer.
Ook is de afslag op de nieuwe A9 naar A’dam Schiphol vanaf Haarlem niet correct.
De laatste melding over hier linksaf is 200 meter te laat.

VonJot
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: C-HR Hybride Bi-tone Prem.

zo 29 apr, 2018 17:28

Tja, de 'parkeerapp' is een third party app; tijdens het installeren geeft Toyota dat ook piekfijn aan (en ook dat ze het niet supporten).
Wat werkt er dan niet? Ik gebruik hem niet, maar opstarten doetr hij, met een lege lijst.
En een afslag hier en daar: heb je wel eens een perfecte navigatie gezien?
Ik ben tevreden met het systeem. Doet wat het moet doen, alles werkt verder prima. Routes, verkeersinfo, herberekenen... Maar dat is mijn mening na slechts 4 dagen C-HR en 2 weken Prius+ met T&G.
C-HR Hybrid Bi-Tone Premium Hydro Blue / Night Sky Black, full Exclusive Nappa leather.
Afbeelding
Onderweg: 2019 RAV4 AWD Hybrid Bi-Tone Innovation Zircon Silver / Night Sky Black

ThijsV

zo 29 apr, 2018 18:12

! Bericht van: Moderator
Quote verwijderd.

ok, ik heb hem dat niet zien aangeven bij het installeren maar ik geef toe dat ik niet de hele tijd naar het scherm kijk dus daar zal je ongetwijfeld gelijk in hebben.
Hij start inderdaad met een leeg scherm op.
Het vervelende is wel dat dus ook de park & go app dan niet werkt en die kost gewoon geld en dat ben je dus kwijt, dus netjes is natuurlijk anders en bij de 6.10 werkte het gewoon wel.
Als er nieuwe wegen opstaan is het fijn als de info dan ook klopt.
Dat afdoen met “heb je ooit wel eens een perfecte navigatie gezien” vind ik te gemakkelijk en wel erg snel de handdoek in de ring voor 119 euro.
Ik ben in principe ook tevreden met het systeem maar vind het onzin om dan maar meteen alle fouten te slikken.
ik denk dat het ook zinvol is om fouten en bugs te melden.
bij deze dus

VonJot
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: C-HR Hybride Bi-tone Prem.

zo 29 apr, 2018 19:27

ThijsV schreef:
zo 29 apr, 2018 18:12
Als er nieuwe wegen opstaan is het fijn als de info dan ook klopt.
Dat afdoen met “heb je ooit wel eens een perfecte navigatie gezien” vind ik te gemakkelijk en wel erg snel de handdoek in de ring voor 119 euro.
Ik ben in principe ook tevreden met het systeem maar vind het onzin om dan maar meteen alle fouten te slikken. ik denk dat het ook zinvol is om fouten en bugs te melden. bij deze dus
Ik ben het zeer zeker met je eens, maar je gaat het niet veranderen. Ik kom van een Suzuki Vitara, met het "geavanceerde" Bosch multimediasysteem. Kaarten van Here, maar nooit up2date en nog veel minder mogelijkheden dan dit systeem.
Bugs en fouten zul je altijd hebben, maar om nu iets dat als feature wordt aangeboden als issue te zien gaat mij weer iets te ver. Dat de kaarten moeten kloppen is zo, maar vergeet niet dat alle kaarten over het algemeen een jaar eerder zijn gemaakt. Dus niet kloppende zaken ijlen lang na.
C-HR Hybrid Bi-Tone Premium Hydro Blue / Night Sky Black, full Exclusive Nappa leather.
Afbeelding
Onderweg: 2019 RAV4 AWD Hybrid Bi-Tone Innovation Zircon Silver / Night Sky Black

ThijsV

zo 29 apr, 2018 22:25

! Bericht van: Moderator
Quote verwijderd.

Het begon bij mij eigenlijk als een vraag omdat de park app het aanvankelijk wel deed.
Ik vind het ook geen halszaak en zal er ook zeker niet wakker van liggen.
ik weet wel dat bugs melden zin heeft zodat bij de volgende update het meegenomen kan worden.
Ik weet ook heel goed hoe kaartmateriaal werkt, ik had de eerste Beckers (1500,-) al, ik gok 15 jaar of langer geleden.
Maar om alles nu maar gelaten over ons heen te laten gaan hoeft nu ook niet direct.
Maar in ieder geval is het goed om te weten dat bij jou de app ook leeg opstart.
Bij de weg, de weer en brandstof app doen het prima.
Ik ben benieuwd of ik teruggaaf van de park & go app krijg, overigens ook geen bedrag waar ik wakker van lig maar nogmaals, het hoort niet en ik ben er van overtuigd dat Toyota dat ook zal vinden.
Ik laat het hierbij, thx

Back2Toyota
Lid
Lid
Auto: C-HR 1.8 Hybrid

zo 12 aug, 2018 15:17

scara schreef:
za 21 apr, 2018 15:48
Ik heb het update van de Touch 2 with Go kaartupdates (in een Auris TS) even neergeschreven, mochten er nog mensen zijn die dit eens zelf willen doen.

http://www.gwendemulder.be/stuff/Update ... withGo.pdf
Dank je wel voor het uitschrijven.

Ik heb geen "Actief" onder "Mijn aankopen". Die is leeg. Mijn C-HR is uitgeleverd met deze versie. Zie je dit alleen als er een update is of zou ik daar nu ook al iets moeten zien?

Edit: ik moet beter leren kijken.. het staat er wel gewoon.

johnths2
Software/Forumbeheer
Software/Forumbeheer
Auto: C-HR Hybrid Executive

ma 08 okt, 2018 15:51

Het blijft behelpen met het Toyota Navigatie systeem en het updaten ervan.

Wanneer zetten zij de kaarten eens op een geheugenkaartje, zodat je de update op je PC of Laptop kunt uitvoeren en niet in de auto met een geactiveerd hybride systeem.

In de laatste 2 Mazda's was het updaten veel makkelijker en sneller.
Geheugenkaartje eruit, in je PC of laptop, updaten direct via my Mazda binnen 20 min. gereed, geheugenkaartje weer in de auto en klaar is Kees.
m.vr.gr, John
Toyota Prius Info Site: http://www.john2211.nl

- Prius 2 Standard/Black/2004-2007
- Prius 2 Comfort/Grey/2007-2009
- Prius 3 Comfort/Grey/2009-2012
- Auris Hybrid Business/Black/2012-2015
- C-HR 1.8 Hybrid Executive - Huidige auto

Rokil
Actief Lid
Actief Lid
Auto: C-HR Style hybrid

di 09 okt, 2018 10:00

Waarschijnlijk omdat Toyota totaal geen kaas heeft gegeten van navigatie/entertainment systemen. Ze zijn goed in auto's maken, dus laat ze daarbij blijven en de randzaken bij een goede partij inkopen.
Mijn oplossing is om de Toyota navigatie helemaal niet te gebruiken, maar gewoon de TomTom of Google Maps op de smartphone. Zit je niet met verkeerde afslagen, verkeersinformatie die niet klopt, onlogische routes en dus ook geen anderhalf uur durende update.
Ik denk trouwens dat een uitneembaar geheugenkaartje ook meer gevoelig is voor het veranderen/upgraden van andere content dan de bedoeling is. Op je pc kun je bijvoorbeeld veel makkelijker andere software zetten dan alleen een kaartupdate.
AfbeeldingC-HR Hybrid
28.000 km. met 1:16,1 in een Rav4
45.000 km. met 1:20,3 in een Auris TS
50.000 km. met 1:20,5 in een Prius III
30.000 km. met 1:18,6 in een Prius II

johnths2
Software/Forumbeheer
Software/Forumbeheer
Auto: C-HR Hybrid Executive

di 09 okt, 2018 10:20

Of je nu een kaartje of een USB stick in je computer stopt, dat maakt wat mij betreft niets uit.
Je zet op beiden een update. Met het gebruik van een kaartje is er altijd het origineel van de vorige versie als backup.
m.vr.gr, John
Toyota Prius Info Site: http://www.john2211.nl

- Prius 2 Standard/Black/2004-2007
- Prius 2 Comfort/Grey/2007-2009
- Prius 3 Comfort/Grey/2009-2012
- Auris Hybrid Business/Black/2012-2015
- C-HR 1.8 Hybrid Executive - Huidige auto

Remko
Lid
Lid
Auto: Toyota C-HR hybrid premium

di 09 okt, 2018 19:11

Mijn dealer doet het gewoon voor me. Bij elke beurt. Hoef ik zelf niet te pielen. Moet wel 45 minuten op wachten. Bij grote beurt geen probleem, want dan heb ik een leenauto. Bij een kleine beurt: krant en iPad of laptop mee. Kan ik gewoon werken (als ik dat zou willen :D :D ).
Huidig: CH-R hybrid premium. Daarvoor: Corolla HB, Corolla GTSI, Corolla sedan, Carina, Avensis sedan, Avensis station, Corolla verso (3x), Verso-s, Auris HB hybrid en Auris TS hybrid.

Plaats reactie

Terug naar “C-HR Hybrid - Helpdesk”

• Informatie