Betaald de Toyota dealer bezoeken

Adressen van betrouwbare bedrijven, technici, etc. in relatie tot onze hybrides.
Heeft u goede ervaringen, plaats het hier.
Forumregels
Maak voor elke vermelding van een firma of technicus een nieuw onderwerp aan, zodat het overzichtelijk blijft en leden eventueel kunnen reageren op deze vermelding.
Vermeld alleen bedrijven waar u goede ervaringen mee heeft en geef een korte review.
Plaats reactie
TSluis90
Lid
Lid
Auto: Toyota Yaris

vr 01 jun, 2018 10:38

Hallo iedereen,

Ik doe nu een aantal jaren mystery shops en daarbij heb ik ook al geregeld een Toyota dealer mogen bezoeken. Ik heb zelfs mijn huidige Toyota naar aanleiding van zo'n bezoek gekocht. Het is een leuke manier om wat geld bij te verdienen en je leert o.a. veel Toyota garages kennen. Ik dacht dat het jullie wellicht ook leuk lijkt om te doen. Je bezoekt dan autodealers of andere winkels waarbij je nagaat hoe je geholpen wordt. Na je bezoek vul je een vragenlijst en krijg je een uitbetaling van ongeveer 25-30 euro. De autodealers vind ik het leukst om te doen, want je krijgt de kans om in allerlei verschillende merken/modellen te rijden. Ik ben zelf lid van Store Support en dat is een hele leuke en betrouwbare organisatie. Ik heb de link waar je je kan aanmelden als je dat ook leuk lijkt. https://www.storesupport.nl/mysteryshopper-worden/

Het is dus niet specifiek één adres van een garage, maar je kan wel meerdere garages bij langs en je ziet dan ook duidelijke verschillen.

ron54
Lid
Lid

vr 01 jun, 2018 12:01

Prima,

Kun je misschien iets meer zeggen over jouw ervaringen bij autodealers en toyota dealers in het bijzonder?

TSluis90
Lid
Lid
Auto: Toyota Yaris

ma 04 jun, 2018 17:05

Ik ben vorig jaar zowel bij Louwman Groningen als Toyota Lantinga in Uithuizen geweest. Hier was het verschil wel heel groot. Offertes werden bijvoorbeeld bij Lantinga gewoon op een ouderwets formulier ingevuld, terwijl Louwman Groningen een hele moderne dealer is. Daarnaast was er een groot verschil in de wijze hoe een verkoper met je om gaat. Waar je bij Louwman soms te maken hebt met een 'gladde verkoper', hebben de meer regionale familiezaken een persoonlijkere en nuchtere aanpak. Dat laatste vind ik zelf heel fijn om een lekker informeel gesprek te hebben over een auto. Zo heb ik bij Audi Van den Brug in Drachten een leuk gesprek gehad over het ontstaan van het familiebedrijf. Je merkt vaak bij dit soort bedrijven dat je niet slechts één van de zoveel klanten bent. Dat gevoel had ik vaak wel bij Louwman of Century. Voor onderhoud heb ik nooit afspraken hoeven maken. Het is soms ook onvoorstelbaar hoe een verkoper met je omgaan. één keer had een verkoper mij letterlijk vertelt dat hij "nu effe geen tijd voor mij had" en dat ik later maar eens terug moet komen. Als ik een 'echte' potentiële klant was, kan een verkoper zomaar een lead mislopen. Verder is het ook gewoon heel leuk, omdat je altijd in de nieuwste modellen interesse moet tonen en daarin een proefrit gaat maken.

ron54
Lid
Lid

ma 04 jun, 2018 22:28

Bedankt, ik woon niet in het noorden des lands, deze 'noordelijke' Toyota dealers ken ik dan ook niet , maar wellicht hebben anderen er iets aan.

Arjan
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer

ma 04 jun, 2018 22:33

Ja ik heb er wat aan (provincie Groningen) :wink:
Nissan Micra K11 1.3 ncvt automaat 04-2000 zwart

Afbeelding

Erwinphiassen
Lid
Lid
Auto: Pruis 3

za 08 sep, 2018 9:19

Ook noordelijk zit in Hoogeveen Toyota Ruyne. Geen gladde praatjes en ze doen wat ze zeggen. Tot op heden nog geen klachten. Indien gewenst wil ik mij ervaringen wel delen.
Lets make things better

Arjan
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer

za 08 sep, 2018 10:03

Ja hoor altijd welkom.
Nissan Micra K11 1.3 ncvt automaat 04-2000 zwart

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Nuttige adressen”

• Informatie