Donkere ruitjes

Alles dat niet in de andere sub-fora past.
Plaats reactie
leontb
Lid
Lid
Auto: Prius 4

za 29 dec, 2018 23:23

MIjn vorige P4 had donkere achterruitjes (achter en boven de kofferbak). Kennelijk was dit 'af fabriek'. Hij kwam uit België en de dealers in Nederland waren hiermee onbekend. Ik vond het zelf wel fijn: minder inkijk op achterbank en kofferbak (zelfs zonder het zeiltje) en dus minder gevaar tot inbraak.

Mijn huidige P4 heeft dit niet. Weten jullie een betrouwbaar adres om dit opnieuw voor elkaar te krijgen?
P4 executive - eerder P2 - P3 dynamic business solar - P3 plugin - P4 business special

johnths2
Software/Forumbeheer
Software/Forumbeheer
Auto: C-HR Hybrid Executive 2017

za 29 dec, 2018 23:52

Bijvoorbeeld kun je het bij Carglass laten doen, https://www.carglass.nl/service-en-prod ... ruitfolie/
m.vr.gr, John
Toyota Prius Info Site: www.john2211.nl

- C-HR 1.8 Hybrid Executive - Huidige auto
- Auris Hybrid Business/Black/2012-2015
- Prius 3 Comfort/Grey/2009-2012
- Prius 2 Comfort/Grey/2007-2009
- Prius 2 Standard/Black/2004-2007

CeHaEr
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: C-HR Hybrid

ma 31 dec, 2018 15:59

Grappig, ik had het tegenovergestelde. Die donkere achterruiten van mijn C-HR vond ik maar niks.
Dus heb ik de donkere ruiten (behalve de achterruit) vervangen voor origineel, gewoon getint glas. Bevalt stukken beter!

Voor de donkere privacy zijruiten kan je eens de nieuwprijs navragen, kan nog verrassend ´goedkoop´ zijn tov een gebruikte set die je van de sloop haalt en/of de kosten van tinten. Montage zelf zal max. een 2 werkplaatsuren zijn.
Achterruit vervangen is niet rendabel. In jouw geval kan je die dan het beste met folie laten tinten.
C-HR Hybrid Bitone Plus --- Genuine JDM styled and a lot of sh*t from China

leontb
Lid
Lid
Auto: Prius 4

di 01 jan, 2019 0:36

Dank voor jullie tips! Ik ga er naar kijken. Van de CH-R kan ik me levendig voorstellen dat je de donkere ruiten door helder glas hebt vervangen. Het is al een donker interieur en dan ook nog van die kleine donkere ruitjes: ik werd er bij een proefrit enigszins claustrofobisch van.

Alle forummers wens ik een gezond en gelukkig 2019 toe!
P4 executive - eerder P2 - P3 dynamic business solar - P3 plugin - P4 business special

Plaats reactie

Terug naar “Prius 4 - Overige zaken”

• Informatie