Yaris wil niet starten

Problemen met Navigatie / Bluetooth / GSM / Hulpsystemen, etc. Stel hier uw vragen en de leden zullen proberen u te helpen.
Frank2b
Lid/donateur
Lid/donateur
Auto: Lexus GS 450h President

wo 17 apr, 2019 18:20

Ajetoo!
Nu: Lexus GS450h President Zilver
Voorheen: Prius BE 2005 GREEN(-ish...)

"In terms of practicality, there is no more rational car on Earth than the Prius." Dan Neil

Arjan
Moderator/Forumbeheer
Moderator/Forumbeheer
Auto: Nissan Micra K11 CVT 2000

wo 17 apr, 2019 20:13

Ja als je dan de Yaris “start” gaat de wasmachine draaien :D
Nissan Micra K11 1.3 N-CVT 04-2000 zwart

Afbeelding

Africatwin
Lid
Lid
Auto: Toyota C-HR Style

do 18 apr, 2019 7:18

Ik zou persoonlijk in ieder geval nooit naar de kwikfit gaan! Je komt voor een accu, je rijd weg met vier nieuwe banden en een nieuwe uitlaat. twee jaar geleden ging ik met een restauratieprojectje naar de kwikfit voor een nieuwe einddemper. Kreeg een heel verhaal dat de schokbrekers versleten waren, en dat het levensgevaarlijk was om verder te rijden. Auto bleef op de brug staan, hij wilde hem er niet afhalen. U wilt toch niet dood meneer? was de leukste opmerking. Toen ik vroeg waar, op een citroen CX met hydropneumatische vering, de schokbrekers dan wel zitten werd het stil....

Afgelopen maandag bij Kwikfit Zoetermeer, mn lease C-HR moest daar de zomerbanden halen, een ouder echtpaar gezien die kwamen voor een accu.... en weggingen met vier nieuwe banden want 4,5 mm is toch wel forse slijtage hoor!

Kijk of er in de buurt een accu bedrijf zit (ik woon in Gouda, ga altijd naar de goudse accucentrale). Die monteren vaak ook, ben je een stuk voordeliger uit!

Plaats reactie

Terug naar “Yaris Hybrid - Helpdesk”

• Informatie